The Branco [Compound]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 12009
Artikelnaam: The Branco
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 108 schots - COMPOUND
Effectomschrijving: Deze 108 shots W-shape is werkelijk een parel. Deze box schiet een variatie van verschillende mijnen en boeketten. In de straat weet je niet wat je overkomt. Ook bij deze box heb je wat ruimte nodig om het goed tot zijn recht te laten komen.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 199,00 (2019)
Online deal: € 159,95 (2019)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

the_branco.jpg

Demo 2018:

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Evo is lekker bezig..ben benieuwd met hoeveel nieuwe boxen ze in totaal komen dit jaar. Word nog moeilijk kiezen

Gaat lekker zo.. Heb nu al keuze stress, en dan is dit pas één van de eerste importeurs die al nieuwe producten bekend maakt :bonk:

Keuzestress heb ik zeker nog niet. De effectomschrijving zegt mij niets en ik heb nog geen film gezien. Maar wel fijn dat er compounds komen van Evo!

Op de Facebook pagina van Evolution Fireworks zijn de afgelopen week een aantal screenshots verschenen van een aantal films van de nieuwe artikelen uit de Evo Specials lijn, zo ook van The Branco. Voor de mensen zonder Facebook hierbij een aantal screenshots.

37769236_1902275633151694_318299485140680704_n.jpg

37748201_1902275523151705_6100752996721754112_n.jpg

37749336_1902275776485013_6524486528750583808_n.jpg

37727475_1902276046484986_7202549461199880192_n.jpg

Toch maar allemaal bestellen dan? :bonk: Zonder gekheid, deze is echt mooi uitgewerkt. Dikke mines met mooie kleuren, en ook nog mooie en grote effecten in het midden. Zeer sierlijke box :)

Tjonge jonge.. Marchel, we moeten toch eens met elkaar gaan praten want dit kan niet meer.. wat doe je mij aan? Zoveel mooie boxen en dan het budget niet voor hebben. Dat is een marteling! :angry:

Oei.. ik schrik toch wel even van de adviesprijs. Bijna 200 euro voor eigenlijk 4 cakes. Geldt ook voor de andere boxen. Hopelijk gaan de prijzen wat omlaag en dat je deze ergens nog met freakkorting kunt scoren.

Prachtig mooie box, zeer goed uitgevoerd. De mines vind ik echt erg gaaf en een leuke toevoeging.
Tempo van de box is ook dik in orde en de effecten komen redelijk groot over op film.

Als deze zo presteert in de straat, vind ik dat je niet moet zeiken over de prijs. Want dit is het op deze uitgevoerde manier zeker waard. Maar we gaan het zien!!

BEauty van een box. Sierlijk rustpunt van extreme kwaliteit. De adviesprijs past in de prijsstijgingen van dit jaar en in vergelijk van de adviesprijzen van andere importeurs hun boxen. Tel daar deze Evo kwaliteit bij op en hoe wij freaks vroeg in het jaar een mooiere prijs kunnen krijgen, en dan komt alles toch nog goed :D

Na alle producten een aantal keren te hebben gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat ik deze de mooiste nieuwkomer van Evo vind. Gaat op de bestellijst!

Afgaande op de films vind ik dit de meest vernieuwende box van EVO en dichter bij professioneel vuurwerk gaan we denk ik niet komen. Een v-shape van goed gevulde mines, triple mines en double layer, heb ik nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk. Ik hoop dat de double layer mine ook zo presteert in de straat, dus dat er duidelijk 2 lagen te zien zijn. De mines combineren erg goed bij de verschillende siereffecten. Het tempo is ook erg prettig en ik hoop dan ook dat de timing van de boeketten hetzelfde blijft bij de productie, zodat de bombettes net na elkaar uit elkaar klappen. Ik kijk er naar uit om deze box live in actie te zien.

Back
Bovenaan