Terugblik op afgelopen jaar

Torrr

VWC lid
We nemen ons altijd voor om het nieuwe jaar weer fantastisch te beginnen, maar als het jaar voorbij is denk ik wel eens terug hoe het afgelopen jaar is verlopen. wat had ik beter kunnen doen en wat zal ik zeker niet meer doen.

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe was jullie afgelopen jaar en wat hoop je in het nieuwe jaar niet meer mee te maken wat je in het afgelopen jaar heb meegemaakt.

het was afgelopen jaar super. Ik hoop dit jaar dat niemand gaat zeiken. Wat ieder jaar gebeurt in mijn straat ;(

Ik vind het elk jaar minder worden zeg ik met pijn in mijn hart. Ik stook overdags niet meer zoveel, het kleine spul koop ik ook niet meer, want als je 17 bent vind ik het niet echt leuk meer om zo rond te struinen. En dat het dit jaar vanaf 18;00 pas is, geeft mij meteen de mogelijkheid meer siervuurwerk in te slaan ipv knallers die er wel waren, maar niet meer zoveel.

Het begint voor mij pas echt om 12 uur, al het siervuurwerk de lucht injagen. Maar ieder jaar heb ik tegen de 800-1000 euro gekocht en heb ik vrij weinig spektakel. Gewoon 1 voor 1 cake's afschieten is het meestal en daar baal ik van. Ik wil wel meer projecten, maar ik kom met mijn budget dan niet echt weg, en ik ben geen ster in doorlonten.

Ik heb mezelf wel wat doelstellingen gesteld voor aankomend jaar;
- Liever wat verder reizen om meer kortingen te pakken (Kuiper Koekange ga ik nu heen)
- Meer spektakel en chaos, dus meer kwaliteit i.p.v. kwantiteit
- Meer doorlontprojecten

Back
Bovenaan