Termanitor

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
19 schots batterij. Grote volle boeketten in rood, blauw, zilver met luide knal. Spectaculair product.

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijzen die ze in duitsland aanbieden voor het vuurwerk,lijkt mij niet mogelijk in Nederland.

In Duitsland gebruiken ze het vuurwerk om het publiek naar de lidl/aldi te trekken om zo ook levensmiddelen te kopen.

Maar het kan ook dat ze in Nederland deze prijzen gaan hanteren,even afwachten

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de prijzen in Nederland hetzelfde gaan worden als de supermarktprijzen in Duitsland.
Of men moet het penetration pricing concept hanteren.
We zullen het zien, ik wacht eerst de prijzen liever af, alvoor ik begin te juichen.

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de prijzen in Nederland hetzelfde gaan worden als de supermarktprijzen in Duitsland.
Of men moet het penetration pricing concept hanteren.
We zullen het zien, ik wacht eerst de prijzen liever af, alvoor ik begin te juichen.

penetration pricing concept eeeeeh wat houd dat in ???

Penetration pricing wordt toegepast om in een korte tijd een groot marktaandeel te verwerven. Een strategie die wel vaker wordt toegepast door nieuwkomers.
Producten worden dan tegen lagere prijs prijs aangeboden dan gewoon om een positie in de markt te krijgen.
Zodra men gevestigd is in de markt en een zeker marktaandeel heeft verworven schroeft men de prijs op tot een "normaal" niveau.

Penetration pricing heeft XXL(-Jorge) inderdaad ook toegepast toen ze net op de markt kwamen. Vorig jaar zijn de prijzen opgeschroefd, en nu is XXL(-Jorge) blijkbaar history.

Laatst bewerkt:
Penetration pricing wordt toegepast om in een korte tijd een groot marktaandeel te verwerven. Een strategie die wel vaker wordt toegepast door nieuwkomers.
Producten worden dan tegen lagere prijs prijs aangeboden dan gewoon om een positie in de markt te krijgen.
Zodra men gevestigd is in de markt en een zeker marktaandeel heeft verworven schroeft men de prijs op tot een "normaal" niveau.

ook wel penetratie politiek genoemd ! voor de mensen die M&O hebben.

mvg O

Nu zijn de prijzen van de producten hier nog niet bekend. Maar als Weco nou eens de producten in duitsland met een paar euro verhoogt kunnen ze hier de prijzen met een paar euro laten zakken. Hebben ze toch een lekker groote markt.

Deze is ook wel bekend als de "Dragonfire" die bij de Lidl verkrijgbaar is.
Vorig jaar kostte deze cake daar 7,99.

Dat is goedkoper dan de inkoop voor de NL winkelier, en niet zo'n beetje ook.:cry:

Ik denk niet dat het Weco spul aan zou gaan slaan in (oost) Nederland. Deze pot kost in Belgie al 23,50 en daar laten de meeste mensen hem al staan.

Back
Bovenaan