Temple of Stone

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1632
Artikelnaam: Temple of Stone
Netto gewicht: 469 gram
Aantal schoten: 35
Effectomschrijving: 35 shots in 7 sessies van 5; gouden willow effecten;brocade gouden glittersterren en willoweffecten;prachtige chrysanthemum effecten
Tijdsduur: 20-25sec.
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 47,30
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectenlijst ziet er geweldig uit! Echt effecten die ik persoonlijk heel erg mooi vind! Misschien weer jammer dat deze batterij met Crackling gaat eindigen maar daarnaast eigenlijk alle effecten die in mijn top staan. Brocades, Willows..!

:bye:

Dit lijkt mij een perfect antwoord op de Open Fire van Katan :P Lekkere prijs erbij zeg

Inderdaad, deze cake heeft veel raakvlakken met de Open Fire van Katan.
Schiet lekker snel in salvo, mooi breed ook, en de effecten zijn prachtig.
Mooie willow,s en brocade,s.
Goede prijs voor deze bijna 500 grammer.

Jemig, geweldig mooie snelle salvo's. Is zijn €45 heel best waard, maar ik doe liever iets langer met m'n geld...

deze zou ik wel kopen omdat deze cake met de prijs wel in evenwicht licht
wat ik wel jammer vindt is dat die gouden willows snel weg sterven .

Weer een supercake. Heel mooie effecten die heel cool in salvo's geschoten worden! Moet maar even kijken of deze ook nog in mijn budget past... ;)

ten eerste wil ik mijn complimenten geven aan deze site en crew hoe deze site uptodate is. wat een cake is dit zeg goed tempo mooie uitwerking zeker een topper voor 2008

dit is echt mijn lievelingspot, samen met de dragsters, panter, sniper en de battle... dit is zo ongelofelijk goed te combineren voor een finale, ongelofelijk wat hier op de markt wordt gebracht!

Toen ik deze op film bekeek vond ik hem super en dacht meteen aan een doorlont project eerst de panter dan deze en dan de ceasar achter elkaar door. Lijkt me wel een erg mooi effect geven. Helaas te duur voor mij.

:bye:

PS. als dit onder zelf maak valt mijn excuses en dan zal ik het verwijderen.

Ik twijfel nog heel erg over deze cake
Qua effecten is hij subliem, naast Sniper en Dragsters, mijn persoonlijke favorieten voor dit jaar.
Maar wat mij aan het twijfelen brengt is de prijs in verhouding tot de duur van de cake
Wie helpt mij op weg om de juiste beslissing te nemen?

Ik denk dat het dan leuker is als je 2* sniper doet.
Heb je ongeveer het zelfde alleen dan mooiere effecten.
Tenminste dat zou ik doen als ik jou budget had ;).

Qua effecten is hij subliem, naast Sniper en Dragsters, mijn persoonlijke favorieten voor dit jaar.
Maar wat mij aan het twijfelen brengt is de prijs in verhouding tot de duur van de cake

neem hem op zijn minst 1 keer fred, dit is hem gewoon... als je hem laat staan voel je je rot op 1 januari, dat weten we allemaal... dat heb ik al met een slof kanonslagen die ik bij wijze van spreke laat staan:P

gewoon ultieme cake voor de finale... kort, maar echt de meest sensationele cake uit de collectie, samen met de super 500...!

Ik dacht eigenlijk het zelfde hier over inderdaad.
Tot ik het filmpje van Open Fire (katan) zag, en hem daar mee vergeleek.
Het zijn ongeveer dezelfde potten qua opbouw, alleen de effecten zijn iets anders.
Toch is Open Fire wel een heel stukje duurder voor hetzelfde aantal schoten. Als je dat zo vergelijkt dan valt die 45 euro voor deze cake met zo'n heerlijk geweld eigenlijk nog ontzettend mee!!

Ik heb hem zelf uiteindelijk niet genomen omdat hij niet in het plaatje van mij show past vanwege de salvo's met daartussen wat pauze telkens, maar anders had ik hem zeker genomen!

Back
Bovenaan