Tempa Lightning

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9708
Artikelnaam: TEMPA LIGHTNING 8'S
Bruto Gewicht: 1100 gram
Netto kruitgewicht: 88 gram
Aantal schoten: 8 schoten
Effectomschrijving: 8 shots cake van zwaar kaliber. Nu voor een extreem lage prijs!
Max. tube diameter: 25MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 27/1
Adviesprijs: € 9,99
Voorverkoopprijs: € 7,99

9708.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken TNT Pyro voor deze informatie.

ziet er toch wel goed uit, alleen jammer dat er zo weinig dealers zijn die TNT in het assortiment hebben.
Een bekende naam als Bonfire doet wonderen, ook al heeft het volgens mij niets met het oude Bonfire te maken

Als TBL- fan vind ik deze wel interessant :handsup:

Wel een beetje jammer van de spelfout :p

On topic: Mooi om eindelijk een straatfilm te zien van TNT Pyro. Dat geeft de burger moed, want ik heb ook al het nodige van TNT Pyro en Bonfireworks in bestelling staan.

Voor 4,35 nooit een miskoop en heeft zeker potentie om de budgettopper alarmschijf van 2021 te worden.

Valt me wel op dat de effecten op de straatfilm zeker 25mm waardig zijn, maar dat ze veel minder vol zijn dan de productvideo in de startpost (wat in principe ook aan de kwaliteit van het beeldmateriaal kan liggen).

Voor €3 per cake kan je geen miskoop doen. Als je dit vergelijkt met de aldi-pruttelpotjes dan lijkt deze er toch bovenuit te steken.

Mooie cake dit hoor, en helemaal voor de bedragen die hier boven genoemd worden is dit een goede budgetcake en leent zich dan ook goed om met meer geschoten te worden.

Voor €3 per cake kan je geen miskoop doen. Als je dit vergelijkt met de aldi-pruttelpotjes dan lijkt deze er toch bovenuit te steken.
Dat is een prachtige prijs om hem voor binnen te halen, alleen vind ik hem niet voor onder 7,50 in Nederland. Is er misschien een tip mogelijk..

Dat is een prachtige prijs om hem voor binnen te halen, alleen vind ik hem niet voor onder 7,50 in Nederland. Is er misschien een tip mogelijk..

Voor drie euro ga je ze niet vinden (in ieder geval niet in Nederland)! Bij de Driesprong zijn ze te koop voor €4,35 p.s.

Nog een filmpje van de oosterburen:

Ben benieuwd hoe hij het doet naast de monster ride.
voor die €5 in de aanbieding kan je hem bijna niet laten liggen.

Back
Bovenaan