Techno V 144 sh Flowerbed (Loots)

jejestilo074

VWC lid
Artikelnummer: 6268
Artikelnaam: Technov hangover box
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 1.6kg
Aantal schoten: 144sh
Effectomschrijving: 80 seconden aan vuurwerk met maar liefst 144 shots. Veel verschillende kleuren en effecten en een gestoorde finale.
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 80sec
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €179,00
Voorverkoopprijs: €149,99
Bekijk bijlage 73259

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb deze afgelopen o&n mogen aanschouwen, kan vertellen dat de box in het filmpje klopt. Vond hem overigens niet speciaal. Maar voor dat geld in deze tijd is het wel de moeite waard.

Heb deze afgelopen o&n mogen aanschouwen, kan vertellen dat de box in het filmpje klopt. Vond hem overigens niet speciaal. Maar voor dat geld in deze tijd is het wel de moeite waard.

Heb je er ook een straatfilm van? Wel fijn om een reactie te lezen van iemand die hem live heeft gezien.

@Gupje hoe was de burst? Op dat productfilmpje is het geluid een beetje verpest, dus kan lastig inschatten of het goede burstknallen heeft.

Ik heb jammer genoeg geen filmpje, Burst was oke, maar het kon beter voor een 25mm blokje.

Ga eens even vragen of deze toevallig door anderen is gefilmd.

Deze heeft 1584 gram kruit, staat op de box. Dus niet maximaal gevuld. Zit wel goed verpakt, in totaal 3 dozen er omheen en een kooi. Op het productfilmpje uit China komt hij over als een Transbomber light met veel kleuren, dus ben benieuwd hoe die het gaat doen.

Deze heeft 1584 gram kruit, staat op de box. Dus niet maximaal gevuld. Zit wel goed verpakt, in totaal 3 dozen er omheen en een kooi. Op het productfilmpje uit China komt hij over als een Transbomber light met veel kleuren, dus ben benieuwd hoe die het gaat doen.

Het kruitgewicht was al in post 15 vermeld :-)

Was de Transbomber zelf nog op voorraad?

Dat ziet er prima uit zeg, mooie opbouwende box. Tempo vind ik perfect, crackling kan inderdaad beter, burst in orde. Blij dat ik deze er bij heb in ieder geval.

Ik vind het een lekker kleurrijk doosje. Zaterdag naar HQ voor wat pijlen. Deze misschien toch maar ff meepikken. Je kan maar wat in huis hebben.

Kleurrijk doosje, heb er 2 weken geleden ook een exemplaar van meegenomen.
Kwam voor de Event Shock Block maar die was al weg.

Deze box leek leek meer op productievideo als de ultimate prof box die hetzelfde productievideo had, de ultimate prof box had weinig kleur en leek meer op een goudbak! Is ook mooi maar niet als je kleur verwacht haha

hierbij mijn straatfilm op 19.37

Laatst bewerkt:
Die 144 shots Prof Box van de Driespromg had 2 Kg NEM en leek heel veel op een Transbomber maar dan met een vaak blauwe kleur erinzag ik op filmpjes. Is dus zwaarder en inderdaad heel wat anders dan deze box.

Technov hangover box *NIEUW 2023*

Technov hangover box *NIEUW 2023*

Artikelnummer: 6268
Artikelnaam: Technov hangover box
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 1.6kg
Aantal schoten: 144sh
Effectomschrijving: 80 seconden aan vuurwerk met maar liefst 144 shots. Veel verschillende kleuren en effecten en een gestoorde finale.
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 80sec
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €149
Voorverkoopprijs: €149
6268-Techno-V-Hangover-Box.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan