Te gast bij Bonfireworks - 2010 (bunkerbezoek)

Cameo

VWC lid
Beste Kruitcornuiten,

Onlangs werd de Museumcrew uitgenodigd om een bezoek te brengen aan het Bonfireworks kantoor en ... de bunkers :cool:
Een buitenkansje natuurlijk, welke we niet aan onze neus voorbij lieten gaan. Camera' s mochten mee en dus hebben we er een gezellig beeldverslag van gemaakt, zodat jullie kunnen meegenieten.

Arjan is onze gastheer en heeft ons op de diverse plekken rondgeleid.

Veel kijkplezier en hierbij, namens de hele Museumcrew: Iedereen bijzonder fijne en gezellige kerstdagen gewenst! Daarna goed uitrusten, want "de dag der dagen" nadert rasch :D

http://www.vimeo.com/18089401

Cameo

zo he jullie zijn echt de hele dag op pad geweest .
wat ik opmerkelijk vondt is om arjan uitman bij bonnfire te zien . :shocked:
ik dacht dat hij nog steets voor zena nl werkte .
heb dan iets gemist ?
maar goed . de repotage is goed gelukt nick .
ik hoop je nog een keer weer te zien bij een meeting van het museum
fijne kertdagen en een gelukkig nieuw jaar :bye:

Heerlijk die achtergrond muziek:) Laatst bij Pyro FM kon je horen dat die bij Bonfireworks werkt officieel, daarom ook die wedstrijd op AVP xD Erg leuk verslag:D

Erg leuk om eens te zien! Wat grappige stukjes en erg leuk om te zien dat ze die oude dingen nog hebben!

Lekker sfeerfilmpje weer Nick, super!
Bedankt voor het delen, juiste moment ook, ff lekker helemaal in de sfeer komen haha. :D:p

Leuk om een kijkje te krijgen in de keuken van Bonfireworks, dummies, bunker, opslag in Duitsland, ik mis enkel de oprichter; Bert te Mebel?

:bye:

Leuk filmpje Nick, bedankt.
Altijd leuk om achter de schermen bij een importeur, in dit geval Bonfireworks, te kijken.

Bedankt allemaal voor jullie reacties :)

... ik mis enkel de oprichter; Bert te Mebel? ...

Ja klopt, die was er niet bij die dag. Hem had ik ook graag even de hand geschud. Eigenlijk was Frits ook veel te druk om erbij te blijven, maar toch wist hij wat tijd vrij te maken. Bij aanvang van het bunkerbezoek moest hij helaas afhaken. Arjan heeft ons vervolgens de hele dag begeleid. Zo'n bunkercomplex is echt imposant om te zien. Niet alleen om het vuurwerk, maar ook om zijn verleden. In de wacht/meldkamer hing nog echt een DDR-sfeertje. Heel apart om eens te mogen zien.

Groetjes,
Nick

Heerlijk sfeertje hangt er op de video. Leuke muziek keuze ook, en wat een vuurwerk ligt er daar toch in die bunkers!

Ga zo door mannen:)

grtz

Elke keer als ik het filmpje wil bekijken begint hij te haperen. zelfs als hij helemaal klaar is met laden.Meer mensen hier last van?

Meerdere malen proberen te kijken inmiddels maar hij doet het gewoon niet erg jammer.

Cameo zou je hem voor mij willen uploaden op youtube? Of is dat een probleem :)

Jammer dat ie het bij jou niet goed doet, Dennis. Ik zal 'm inderdaad op YT zetten voor je. Link volgt zodra deze gereed is :cool:

Helemaal top kinderen in de bunker, geweldig... leuke film.
Ik wist ook pas voor kort dat Arjan niet meer bij Zena zit maar
bij BonFire.
Op AVP is hij ook veel te vinden in de topic BonFire.

Goed vuurwerk voor een redelijke prijs.

Ja klopt, die was er niet bij die dag. Hem had ik ook graag even de hand geschud. Eigenlijk was Frits ook veel te druk om erbij te blijven, maar toch wist hij wat tijd vrij te maken. Bij aanvang van het bunkerbezoek moest hij helaas afhaken. Arjan heeft ons vervolgens de hele dag begeleid. Zo'n bunkercomplex is echt imposant om te zien. Niet alleen om het vuurwerk, maar ook om zijn verleden. In de wacht/meldkamer hing nog echt een DDR-sfeertje. Heel apart om eens te mogen zien.

Groetjes,
Nick

Duidelijk. :)

Maar inderdaad, die sfeer die er hangt bij en op zo'n complex, je denkt er toch aan waar het voor was enzo en dat maakt het apart he.
Altijd mooi om die bunkers zo te zien en leuk hoe jullie reacties er op zijn, namelijk net zoals alle andere gekken.

Maar zoals ik vaak zeg; als je nou bij het magazijn van de Blokker komt, zie je ook een hal vol met dozen, maar dán is het niet interessant haha. :rolleyes::p

Maar goed, nog even on-topic; nogmaals bedankt, heerlijk filmpie vol sfeer!

Jaja, dat was een prima dagje uit. De sfeer op het verlaten (op dat moment) bunker complex sprak tot de verbeelding, de Absolute stilte die daar heerst.. Bizar. (ik woon in de randstad; hier is het nooit helemaal stil).

Voor een aantal foto's, Klik op deze link.

10004-bonfw-30-11-2010_071.jpeg

heerlijk verslag! zag hem nou pas. maar dit is een erg interresant verslag vind ik want mijn favo importeur is namenlijk Bonfireworks en als ik die gastvrijheid van die mensen zie nog meer. echt top dit!

Back
Bovenaan