Sweet Blossom

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141307
Artikelnaam: Sweet Blossom
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 383
Kaliber: 30mm
Aantal Schoten: 20
Karton inhoud: 6/1
Effectomschrijving: green strobe mine to silver tail, red tail silver spider red star, green tail silver spider green star, blue tail silver spider blue star, red tail silver spider red/green strobe
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 29,95

Bijlagen

• sweet-blossom-royalfireworks.jpg
    sweet-blossom-royalfireworks.jpg
    261,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Mooie witte velle tail hoop dat die in de straat zo is verder is dat ander efect ook leuk uitgewerkt. Wel lijkt de tempo wat aan de trage kant. Verder zit de prijs wel goed iets duurder dan Fire Eblem die er wel beetje op lijkt. Maar is ook wat beter. Kortom ziet er goed uit jeroen :)

Mooie cake! De Tails zijn mooi. Zeker een toppetje. Tempo is wat traag, maar voor de tails heb je wat tijd nodig. Ik had voor de finale misschien in 1 keer nog 4 tails de lucht in geschoten.

Ik wilde het dit jaar bij mijn al bestelde producten houden. Maar aangezien ik nog geen tailscake had, is dit opeens een erg aantrekkelijke cake geworden om mijn budget weer eens te overschrijden. Geweldige bak, met name ook qua prijs-kwaliteit!

Ja dit is super ok mooi stukkie vuurwerk, met volgens mij ook een prima burst en prachtige tails!! En niet te vergeten een prima prijs.

mwo ik denk dat als ze die tails hadden weg gelaten dat hij voor mij toch een hogere score had .
want die tails maken hem erg saai .
zonder tails was wel op het lijstje gekomen

mwo ik denk dat als ze die tails hadden weg gelaten dat hij voor mij toch een hogere score had, want die tails maken hem erg saai .

Sorry maar die vat ik niet, het betreft hier een 20 schots cake en daar van zijn de eerste 4 schoten tails en dat maakt hem voor jou saai ? Leg eens uit svp want ik ben erg benieuwd naar je antwoordt.

Wat een mooie cake is dit! Echt bijzonder zo met die tails in het begin. Dit is nou een product die ervoor zorgt dat ik beter naar Royal Fireworks ga kijken. Echt een schoonheid.

Laatst bewerkt:
Toegevoegd aan de wishlist.
Wordt lastig om over een aantal weken keuzes te gaan maken wat er wel en niet in de collectie moet komen :D

Sorry maar die vat ik niet, het betreft hier een 20 schots cake en daar van zijn de eerste 4 schoten tails en dat maakt hem voor jou saai ? Leg eens uit svp want ik ben erg benieuwd naar je antwoordt.

ik geloof dat je wel een beetje gelijk hebt achter af .
het zijn idd maar vier schoten .
het heeft eerder te maken met het feit dat ik niet zo n fan ben van tails .
het is gewoon een persoonlijk kwestie .
dat hoeft idd nog geen afbreuk te doen aan het product .

Prachtig!! Echt mooi. Eerst de aandacht trekken door verlichte tails die de straat verlichten dan mooie effecten met mooie finale!

Back
Bovenaan