JanFireman
VWC lid
Uitloop op de NL markt.. Op de DE markt nieuwe badge..Huh deze is toch uitloop, dan is er geen nieuwe batch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uitloop op de NL markt.. Op de DE markt nieuwe badge..Huh deze is toch uitloop, dan is er geen nieuwe batch?
Ik heb helaas niet gefilmd. Maar dit lijkt totaal niet meer op de versie van vorig jaar! We worden hier gewoon opgelicht. Opgelicht door Vuurwerktotaal om een totaal ander product te importeren, of opgelicht door de Chinezen die denken dat die Hollanders toch niks doorhebben. De uitwerking is gewoon volledig veranderd tot een dertien-in-een-dozijn fontein van aardige tijdsduur. Alle unieke effecten zijn WEG.Ga ik ook vanuit.In principe als je in NL koopt kun je er toch vanuit gaan dat het 2024 batches zijn? (vooral de op = op toch?)
Ook mee eens, misschien speelt de afsrand een rol in de belevenis. Maar zo ver van het publiek stonden ze nou ook weer niet.Een fontein op een demo vind ik sws nooit zo'n succes. Een fontein wil je naast staan en niet vanaf 60 meter bekijken.
Van mag het laatste effect net wat langer duren.
Ben idd benieuwd welke ze leveren. @Vuurwerk365 ?Hij viel mij ook aardig tegen.. Ik heb hem bij 365 voor 18,50 uit mijn hoofd. Maar als je hier 25+ euro voor neerlegt ben je bestolen.