Sutorobo Taki [Fontein]

Ok.
Ik ben niet zo gauw negatief over vuurwerk.
Soms is iets gewoon een kwestie van smaak. Of kunnen we niet allemaal een Ferrari betalen.
Maar nu moet me iets van het hart.

KOOP DEZE FONTEIN ALSJEBLIEFT NIET, TENZIJ JE ZEKER WEET DAT JE VERSIE 2024 KRIJGT

Gisteren bij Langenberg was ie totaal verkracht! :mad:Ik heb helaas niet gefilmd. Maar dit lijkt totaal niet meer op de versie van vorig jaar! We worden hier gewoon opgelicht. Opgelicht door Vuurwerktotaal om een totaal ander product te importeren, of opgelicht door de Chinezen die denken dat die Hollanders toch niks doorhebben. De uitwerking is gewoon volledig veranderd tot een dertien-in-een-dozijn fontein van aardige tijdsduur. Alle unieke effecten zijn WEG.
Zware teleurstelling.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij viel mij ook aardig tegen.. Ik heb hem bij 365 voor 18,50 uit mijn hoofd. Maar als je hier 25+ euro voor neerlegt ben je bestolen.

Afgelopen jaarwisseling was ik ook laaiend enthousiast over deze fontein.
Op de demo in Gronau wist hij ook op mij geen indruk te maken..
Duurde vooral lang. Niet voor niks werd het tweede product van de schietlijst al ontstoken voordat de Sutorobo afgelopen was.
Jammer!
Voor de aparte effecten toch Fountain Orchestra maar proberen.

Een fontein op een demo vind ik sws nooit zo'n succes. Een fontein wil je naast staan en niet vanaf 60 meter bekijken.

Van mij mag het laatste effect net wat langer duren.

Laatst bewerkt:
Een fontein op een demo vind ik sws nooit zo'n succes. Een fontein wil je naast staan en niet vanaf 60 meter bekijken.

Van mag het laatste effect net wat langer duren.
Ook mee eens, misschien speelt de afsrand een rol in de belevenis. Maar zo ver van het publiek stonden ze nou ook weer niet.

Back
Bovenaan