Superstar [Vuurpijl Ass.]

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: 300
Artikelnaam: Superstar
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: 40 gr per pijl.
Effectomschrijving:

1 Multicolor
1 Silver spider
1 Gold to red
1 Chinese rainstorm
1 Blue to gold

Richtprijs: 32,50
Verpakkingseenheid: 12/1

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou graag wat informatie over deze pijlen willen hebben. Ik heb ze alleen nog in de winkel zien liggen (22,50) maar heb nog weinig mensen erover gehoord. Filmpje heb ik ook nog niet gezien en eigen foto's ook niet (buiten de foto's in de winkels om).

Alvast bedankt.

En dan heb je ook een potje van 3,95 die Superstar heet. Erg logisch ja...
Is dit soms een nieuw product van Star?

Potje is overigens prima.

Ja dat had ik al in de gaten. De Super Star is volgens mij het potje, en de Superstar het pijlenpakket waar ik dus wat informatie over wou. Dit is trouwens geen nieuw product en zover ik weet al meerdere jaren te vinden in de Star collectie.

Ik heb deze afgelopen jaar gehad! maar ik kan ze egt niet aanraden, echt slechte kleine boeketjes en egt het geld niet waard! potten van star zijn egt top maar de pijlen moet je egt niet nemen! geld ook voor de bolpijlen die ze hebben want die had ik ook.

zelf verwachte ik er ook meer van omdat de potten een goede kwaliteit hebben en volgens mij is dit pakket geen 22.50 maar 32.50!

groetjes kevin

zelf verwachte ik er ook meer van omdat de potten een goede kwaliteit hebben en volgens mij is dit pakket geen 22.50 maar 32.50

Dat weet ik. Dat staat ook in de eerste post. Maar hier in Beverwijk worden ze goedkoper verkocht (bijna alle Lidu en Star producten).

Maar eindelijk een ervaring. Jammer dat ze zo tegenvielen want 32.50 voor deze pijlen is inderdaad erg veel (omgerekend bijna 5 euro per stuk!). En volgens mij vliegen ze ook erg hoog aangezien deze pijlen in de winkel er erg groot uitzagen. Dan laat ik ze links liggen of iemand moet mij wijs maken dat ze beter zijn dan wat mij hiervoor is verteld.

Laatst bewerkt:
oh vandaar dat ze goedkoper zijn dan.. naja voor 22.50 zou ik ze zelf nog niet nemen.. de hoogte is gewoon normaal niet al te hoog, pijlen zien er wel mooi uit en zijn redelijk groot en met 40 gram gevult daarom dacht ik dat deze pijlen ook goed zouden presteren maar dat was dus niet:mad:

Jammer dat ze zo tegenvielen want 32.50 voor deze pijlen is inderdaad erg veel (omgerekend bijna 5 euro per stuk!).

Als je ze voor 22.50 kunt krijgen zit je inderdaad op een kleine 5 euro per stuk. (4.50 per stuk.)
Maar, zoals jij zegt voor 32.50, kom je uit op 6.50 euro per stuk. Dat is een aardig bedrag. (Understatement.)
:bye:

Nederland heeft altijd slechte pijlen. Vooral de grootsten zijn het slecht qua prijs kwaliteitsverhouding dan he. Je kunt beter de wat kleineren nemen die maken hun geld meer waard.

Dat sowieso; de prijs/kwaliteit verhouding klopt in Nederland bij een 20 grams pijl meer dan bij een 40 grams pijl. Toch is deze dan nog steeds erg ondermaats. Vergelijk een Duitse 20 grams pijl eens met een Nederlandse 40 grams. Vaak genoeg zul je zeggen dat de Duitse beter is.
Komt bij dat de Duitse een flink stuk goedkoper zijn, en de helft minder aan kruit bevatten.

Dat is in ieder geval een algemene discussie over Nederlandse pijlen, dus is het makkelijk te zeggen dat het pakket superstar een slecht pijlenpakket is, aangezien op een manier élke Nederlandse pijl wel slecht is.:wink:
:bye:

Jelle. Dus dan zou het zeggen dat alle pijlen allemaal van slechte kwaliteit zijn? Pure onzin als dat een vooroordeel is voor de pijlen op de Nederlandse markt zal dat niet goed zijn.

Ik kan deze pijlen aanschaffen voor 20 euro dus redelijk veel onder de adviesprijs maar ook voor die 20 euro ga ik ze niet aanschaffen.

foto van dit pijlenpakket

DSC00063-1.jpg

Back
Bovenaan