Super star

Gurby

VWC lid
104superstarpu5.gif

Artikelnummer: onbekend
Artikelnaam: Super star
Netto Kruitgewicht: 100 gr 12,5 gram per shot.
Aantal Schoten: 8 Schots
Effectomschrijving: Red peony
Richtprijs: €4,00 euro
Verpakkingseenheid: 6/1

Laatst bewerkt door een moderator:
super goedkoop potje voor een leuk effect

hier een filmpje

[GVIDEO]http://video.google.nl/videoplay?docid=-8291003284159508682&q=superstar+vuurwerk[/GVIDEO]

het effect lijkt groot maar is niet zo dat komt mdat de stijglading van het potje niet groot is dus knalt het boeket lager dan normaal
:bye:

ps": Gerwin ik probeer je een prive bericht te sturen maar er staat dat je mail box vol is:cry:

Gerwin heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gister bestelling kwintsheul, en een jongen wilde deze bestellen maar die vrouw wist te melden dat ze dit jaar niet door de keuring zijn gekomen. Ze worden niet meer aan de winkel geleverd, weet iemand hier meer van?

Edit; Lees nu op AVP dat het echt zo is. Jammer, leuke pot is het!

Erg jammer dat hij dan niet gekeurd is geworden. Hoezo is hij dan andere jaren wel door de keuring gekomen? Ze hebben misschien wat willen veranderen ofzo.
Was altijd wel leuk speelgoed, maar ik vond hem niet gevaarlijk o.i.d. Heb nooit verhalen gehoord dat hij omviel.

Erg jammer dat hij dan niet gekeurd is geworden. Hoezo is hij dan andere jaren wel door de keuring gekomen? Ze hebben misschien wat willen veranderen ofzo.
Was altijd wel leuk speelgoed, maar ik vond hem niet gevaarlijk o.i.d. Heb nooit verhalen gehoord dat hij omviel.

Denk toch omdat het een klein potje is waar veel kracht vanaf kwam dat ie wel is omviel, weet niet waardoor die anders ineens afgekeurd zou moeten worden!

Denk toch omdat het een klein potje is waar veel kracht vanaf kwam dat ie wel is omviel, weet niet waardoor die anders ineens afgekeurd zou moeten worden!

Daar dacht ik ook aan, maar is me nooit van dit potje opgevallen.
Maargoed, we gaan ervan uit dat B&W hier iets aan gaat doen en dat hij volgend jaar weer verkrijgbaar is.:)

Goed dat ik hem dan niet besteld heb, bij mijn dealer is er dus helemaal niets van gezegd.

Wel opvallend dat nu de zooi oudere producten afgekeurd wordt en niet de nieuwe 500-grammers en dus het zogenaamde "zwaardere" vuurwerk. Eerder werd ook al die Blackbox finale pot van Diamond afgekeurd als ik het goed heb.

Goed dat ik hem dan niet besteld heb, bij mijn dealer is er dus helemaal niets van gezegd.

Wel opvallend dat nu de zooi oudere producten afgekeurd wordt en niet de nieuwe 500-grammers en dus het zogenaamde "zwaardere" vuurwerk. Eerder werd ook al die Blackbox finale pot van Diamond afgekeurd als ik het goed heb.

Die word hier nog gewoon verkocht.

Had deze vorig jaar en verwachtte er maar weinig van voor dat geld. Maar het was 1 van de toppers van de Star potten die ik had. Dus dit jaar wederom besteld, maar toen kreeg ik dus ineens te horen dat ie niet door de keuring heen was gekomen. Probeerde ze me nog een Green Dahlia als vervanger aan te smeren ook, omdat die daar veel op zou lijken:bonk:

Back
Bovenaan