Super Rainbow Fantasy [Super Pro 500]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW525
Artikelnaam: Super Rainbow Fantasy
Aantal Schoten: 42 shots
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Effectomschrijving: Professioneel blok 500 gram, 42 shots fanshape. Grote waaier cake die zeker opvalt! Deze extreem harde knallen en grote palm effecten zullen zeker niet onopgemerkt blijven!
Verpakkingseenheid: 3/1
Richtprijs: €.59,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn das een lekkere bak
Flinke salvos, dikke palmen ,lekker veel goud en harde bursts
Tis jammer dat er 2 geschoten worden
maar ik vermoed dat een van deze cakes ook al voor genoeg geweld zorgt.

Gisteren mogen zien op een demo en ik vond het een erg goed blok.
De effecten waren goed uitgewerkt vooral de willows vond ik prachtig,
de crackling finale gaat hard en maakt het helemaal af. :)

hmz, pas de eerste reactie na oud en nieuw, apart. Geweldige waaier, goed tempo en mooie variatie aan effecten, volgend jaar zeker weer.

Wat een bak, de linker schoot een beetje door, maar goed, dan heb je een mooi geweld! Maar wat een bak en enorme boeketten zeg, heerlijk!

Zohee! Wat een skyfiller! Bij sommige zie je toch wel goed het verschil tussen de film van 31 augustus en de versie van nu, maar bij deze is daar niks van te merken! Topper :D
Thanx voor de film Morris :)

Inderdaad, wat een topper van een cake is dit.
Zijn geld dubbel en dwars waard.
Heerlijke gevulde lucht met groote effecten,topper.

Ik moet weer even muggeziften hoor: waarom noem je een cake Rainbow Fantasy als er maar één kleur (rood) van die hele regenboog in voorkomt? Of is dat nou juist de fantasie; een regenboog van maar één kleur, rood :bonk:

Magoe, een heel vet mooie waaier is het absoluut!

Wat een gruwelijke bak is dit. Gigantische boeketten en lekker tempo. Mijn topper van de avond!

Inderdaad, wat een topper is dit.
Gaf ook echt een wow effect bij het publiek.
Deze moet er volgend jaar ook zeker weer komen, wat een geweldig mooie cake.

Ik had deze gekozen ipv de Outblast van Hardix (was niet geleverd :( ) Maar wat een bak was dit! Deze komt er dit jaar zeker weer!

Ook dit was een geniale bak! Tempo was hoog, erg hoog haha, ramde lekker snel leeg, maar wat een geweld! Ja, op zeker dat ie er volgend jaar weer komt! :D

Back
Bovenaan