Super Magnolia

Ik vond het een gave pot. Lekkere tempo, lekkere goede knallen, goede crackling, mooie kleur. Ja zeker wel aan te raden, en helemaal per 2, heerlijke geweld. Het effect is behoorlijk standaard maar 2 tegelijk is toch leuk om je avond te beginnen? :D
Heb je toch lekker geweld!

Ik heb hier ook nog een leuke foto van.

sdc16366.jpg

Deze weer gezien @ demo in Rijswijk. En dit is zeker een vette cake voor iemand die van crackling en masterlijk tempo houd :D!

Ik houd van tempo en crackling vind ik niet vervelend en daarom heb ik hem besteld. Voor 40 euro kan je zat cakes komen met mooie effecten maar ik houd van lekker door knallen en dat doet deze!

Op basis van film was ik er nog niet van overtuigd! Maar na em met oud en nieuw 2x afgestoken helemaal bijgedraaid! Top dit..

oke na het zien van een paar filmpjes wil ik toch wat zeggen over deze cake .
het is negatiefs ofzo hoor . deze cake is goed .
maar wat ik persoonlijk vind is dit deze cake multicolor peony hoort te hebben .
want alleen maar groen vind ik eigelijk een beetje saai .
maar voor de rest vind ik hem goed genoeg om hem een keer aan te schaffen :)

De Crackling Meteors verslaat de Super Magnolia nu met gemak, heeft ook wel meer gram per shot maar dan nog, veel grotere effecten + veel betere burstknallen.

Deze cake is er gekomen voor de orginele 16shots lily magnolia,de effecen hierin zijn ook hoofdzakelijk crackling

Crackling meteors wint mischien op grote van het effect , maar supermagnolia wint weer op snelheid.Daarvoor staan beide dit jaar op mijn lijstje (ben wel fan van dit soort crackling)

straatfilmpje vorig jaar :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan