Super Magnolia

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 4356
Artikelnaam: Super Magnolia
Aantal Schoten: 49 Schots
Effectomschrijving: .........
Richtprijs: 39,00
Netto kruitgewicht 490 gram
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is één van de toppers uit de Maxx line. 49 shots - het grotere broertje van de lily magnolia!

Vanavond gezien bij de demo van Katan
Voor mij de absolute topper uit deze nieuwe lijn.
Schiet lang, met een snel tempo, diverse mooie gekleurde effecten, vooral blinkers/stars, en eindigt met een prachtige breed uitgevoerde crackling
Topper. !!!!

Voor 39 euro klinkt dit is een aanrader?
Echt een topper die je in je collectie moet hebben dus.

Ik ben benieuwd naar de film en wie weet koop ik deze cake wel.

Ik moet zeggen, ik vind de label van de nieuwe lijn erg mooi, het ziet er verzorgt uit.

Zo wat stond ik van deze cake te kijken. Keiharde burst met ook nog Keiharde crackling.
Absoluut die 39 euro waard in mijn ogen.
Binnekort zullen jullie het bewijs op film kunnen aanschouwen.

Zo wat stond ik van deze cake te kijken. Keiharde burst met ook nog Keiharde crackling.
Absoluut die 39 euro waard in mijn ogen.
Binnekort zullen jullie het bewijs op film kunnen aanschouwen.

We waren het daar beide over eens in het veld ja, wat een geweld als deze al per 2 gaan joh, maar ook als enkele cake zal dit het wow-effect opleveren. :D Ik vind de prijs zeker de moeite waard, hij ramt er echt flink geweld uit, prachtig! :D

Is inderdaad het grote broertje van de Lily ja, was meteen het eerste waar ik ook aan moest denken. Afgelopen jaar had de Lily goede knal en goede boeketten, als dat bij deze ook zo is, dan is dit zeker geen miskoop. :bye:

ff een notitie voor alle lezers: Katan vuurwerk koopt zijn vuurwerk in bij Wolff vuurwerk... zij zijn geen importeur, maar meer een groothandel die al het ingekochte vuurwerk van wolff vuurwerk, een ander label geeft en doorverkoopt aan de dealers:) vandaar dat heel veel potten op die van wolff vuurwerk's potten lijken!

gegroet

@znpyro

Klopt niet helemaal.
Er zijn maar een aantal potten, welke gelijk zijn.
Het merendeel komt wel uit dzelfde fabrieken, maar niet bij Wolff te bestellen.
Het is voor het merendeel een aparte lijn.
Wat wel klopt is dat Wolff de officiele importeur is, maar dat wil niet zeggen dat Katan maar een groothandelaartje is.
Wolff wordt "gebruikt "om dit kwaliteitsvuurwerk Nederland binnen te halen.
Wat weer wel klopt is, dat dit vuurwerk kwalitatief gelijk is aan Wolff vuurwerk.
Perfecte prijs/kwaliteis verhouding
Nieuwsgierig geworden.............
Wie maakt het beste een omlabelingslijstje ?

vr.gr.

Edwin @

Laatst bewerkt:
Off-Topic:
De volgende 5 cake,s zijn cake,s uit de Profivuurwerkcollectie die 100% identiek zijn aan de Dynasty collectie van Wolff:
Alle overige cake,s van Profivuurwerk en de MaxxLine collectie zijn uniek en door Katan zelf geimporteerd uit China en met behulp van Wolff

General : super 500
Super 3 : heavy 3 ass
Terminator : panter
Canonball : no mercy
Crazy bull : caesar

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
De Combat en de Condor - Vulture - Eagle - Hawk (als pakket), wordt ook door mijn dealer verkocht. Mijn dealer (Den Bleker) verkoopt ze alleen onder zijn eigen label.

Combat = dB 508
Condor - Vulture - Eagle -Hawk = dB 570

Zelfde omschrijvingen en prijzen, kan geen toeval zijn.

Sorry voor het off-topic :wink:

Ik vind deze pot niet super, de normale Lily Magnolia vind ik ook niks. Mij teveel crackling.
Maar als je wel veel van crackling houdt, dan is dit een prachtige pot voor een mooie prijs!

Ehm, ik vind hem best saai (is toch t goede filmpje op de site van Maxx?). Aldoor de paar gekleurde kogeltjes met crackling wolk (die wel mooi blinkt en knettert) Ik vind 'm te eentonig om er geld aan uit te geven, ook al vuurt ie steeds feller en sneller...'t zijn toch steeds dezelfde effecten (en ik begin onderhand een godsgruwelijke hekel aan crackling te krijgen)

ik vond deze cake niet zo mooi toen ik hem op een filmpje zag. maar daar kom ik nu op terug ik heb hem live mogen mee maken dit is echt een top cake.

Back
Bovenaan