Sunset Boulevard [Vuurpijl ass.]

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 648
Artikelnaam: Sunset Boulevard
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
9 x 20,0 gram
5 x 16,0 gram
4 x 14,0 gram

Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 18 maximaal gevulde vuurpijlen met een diversiteit aan effecten. 5 knalpijlen met gekleurde palmeffecten, 4 knalpijlen met gekleurde peony en crackling effecten, 5 knalpijlen met gekleurde peony effecten en 4 knalpijlen met gekleurde glitter effecten. Een supershow!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 27,95

648_sunset_boulevard.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijk me nou wel iets om uit te gaan proberen! 25 euro voor een pijlen pakketje, is toch mooi ? Ik hoop wel dat het niet zo slecht is als het showtime pijlen pakket.

Wel knap dat ze 40 gram kruit in zo'n klein pijltje weten te stoppen.. Of is zou het gewoon weer een misleidend verkooppraatje zijn? :p

Ik houd het erop dat de grootste maximaal gevuld zijn. Dus inderdaad een verkooppraatje, zou ik zeggen.

Ik zou trouwens niet te veel hopen, heb nooit goede ervaring gehad met lesli vuurpijlen. Misschien dat er in die grootste 30 gram zit ofso, kan allemaal bij lesli! ze noemen alles 'maximaal gevuld' .

Ik hoop maar dat het een beetje goeie pijlen zijn,ik heb namelijk 3 pakketten besteld.
Premiere had ik ook altijd,waren goeie pijlen maar de laatste keer vielen ze ineens tegen.
Het boeket was kleiner en de knal was een plofje/flop geworden (verkeerd opgeslagen?),misschien dat ze dit jaar weer gewoon goed zijn hoor.
Maar gezien het prijsverschil ga ik deze keer de Sunset Boulevard proberen.
Ben benieuwd.

Dit is nu al het bestverkochte pakketje bij ons in de winkel.
Ook ik heb een pakketje besteld.. dus ik ben benieuwd wat het gaat worden:)

Ik zou trouwens niet te veel hopen, heb nooit goede ervaring gehad met lesli vuurpijlen. Misschien dat er in die grootste 30 gram zit ofso, kan allemaal bij lesli! ze noemen alles 'maximaal gevuld' .

Het zou best kunnen dat er maar 30gr in zo'n pijl past, en dat zit er dan ook in, dus ook maximaal gevuld! (voor die pijl dan)

Geen goede ervaring met Lesli pijlen?... dan heb je vast en zeker het Moonwalkers pakket van Next-Generation nog niet gehad!
Een van de betere pijlen van Nederland.. zeker weten!

Wat je in de aanbieding gooit dat wordt gekocht, dat heb ik vooral vorig jaar gemerkt:)

Ja klopt.
maar vooral ook omdat veel van onze klanten weten dat premiere altijd een relatief goed pakketje is geweest.
Sunset Boulevard is een pakket met 6 pijlen meer, voor 2euro minder.
Aangezien het pakket normaal 35euro kost denken dus ook veel mensen dat de kwaliteit hoger ligt;)

Ik heb inmiddels de kleinste pijl uit het Sunset Boulevard pijlenpakket getest en die viel mij niet tegen.:)
Was geen harde knal,maar ook geen plofje van het dopje wat eraf schiet.
Je kan zo'n pijltje makkelijk indrukken (dunne huls) daardoor knalt die niet echt hard,de grotere pijlen hebben een dikkerre huls en zullen waarschijnlijk ook harder knallen.
Maar dit kleinste pijltje had voor mij al een 'boven verwachting' boeket en ben dus zeer benieuwd naar de grotere pijlen.:cool:

Ik heb na 1 pijltje gezien te hebben al geen spijt dat ik 3 van deze pakketten heb gekocht.:D

deze pijlen lopen lekker ditjaar waren niet aan te slepen vandaag met de verkoop. ben ook wel benieuwd na de uitwerkingen er van

Back
Bovenaan