Sunny Oasis

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5094
Artikelnaam: Sunny Oasis
Aantal Schoten: 25 Schots
Effectomschrijving: Goudstaarten naar crackling palms met rode en groene boeketten en zilver naar blauw eindigend in lemon peonies
Richtprijs: 26,50 euro
Richtprijs 2007: 29 euro
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Filmpje van de Sunny Oasis : (filmpje van Vuurwerk Orthen)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
En natuurlijk weer mijn filmpjes.
Vindt sunny oasis zeker een mooie pot, alleen is hij z'n geld niet waard. 6-7 euro goedkoper zou hem een ware topper maken.
Niettemin zijn de boeketten groot en de dreunen hard.

Hier een filmpje, met de discussie of de pot 300 of 200 gram is.:wink: (Ik had natuurlijk gelijk:p )

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is dit jaar iets van 29 euro had ik vernomen... heb m 2 jaar geleden geschoten. het is zeker een mooie cake met een best breed effect, maar hij is me toch ietsjes te duur.

Hij is dit jaar iets van 29 euro had ik vernomen... heb m 2 jaar geleden geschoten. het is zeker een mooie cake met een best breed effect, maar hij is me toch ietsjes te duur.

Dat ben ik met je eens ramon. 25 euro voor deze pot was precies de goede prijs, maar 29 euro is toch echt te duur. Net over de grens heen.
:bye:

Ik vind die 26,50 al te veel laat staan 29 euro. Voor dit geld kan je gewoon veel betere potten halen met vollere boeketten en meer kruit.

Ik vind dit een topcake die geen 500 gram heeft: prachtige boeketten en harde knal. Hij is alleen niet echt bijzonder, dus toch een minpuntje. Ook de prijs is net ietsjes te duur voor mijn smaak.

Lijkt me zeker een goede pot, nog niet zelf gehad maar wel op demo's gezien (vorig jaar). Toen heb ik hem niet genomen, omdat ik 32 euro wel te duur vond. Maar de effecten zijn in die zin mooi en leuk, dat ik eigenlijk misschien wel zeker weet dat die 27,50 zeker zijn geld waard is, en daarom zal ik hem dit jaar denk ik wel gaan nemen.

Mooi ding, net bij de demo gezien. Grote boeketten met harde knallen zoals we die gewend zijn van dit merk :)!

Heb hem besteld. Zat te twijfelen tussen deze of de Salvo Cabs, maar heb besloten om deze te nemen. Vind de effecten mooier, harder en kleurrijker.

Back
Bovenaan