Styx

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5079
Artikelnaam: Styx
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 61
Adviesprijs: €25,00
Effectomschrijving: Orange, pink & blue stars with red & green to crackling stars, whistling & white tails up to pink & green bouquets & cracling.
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

imgp1249medium.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
wat me op valt het is geen groot bakje maar wel veel schoten!
klinkt en oogt mooi!
en zo als we weten zecht grote niet altijd wat!
ben benieuwd na de product filmpjes die nog moeten komen?

euh, ik kan er met de beschrijving niet meer van voorstellen dan een potje met veel kleuren en effecten... Hopen dat het geen ratjetoe wordt... En dat de nieuwe productfilmpjes niet weer zo lang op zich laten wachten als vorig jaar...

wat me op valt het is geen groot bakje maar wel veel schoten!
klinkt en oogt mooi!
en zo als we weten zecht grote niet altijd wat!
ben benieuwd na de product filmpjes die nog moeten komen?

Klopt, grootte zegt meestal niets! Kijk maar naar de Heavy 3 cakes (Dynasty) van 10 bij 10 en dan zulke effecten!

Deze cake klinkt trouwens veelbelovend! Pink, orange en blue zijn zeker een paar van de mooiste kleuren in vuurwerk, al helemaal als ze gecombineerd worden. Whistling erin, crackling erin.. Dit kan bijna niets anders dan een topper worden :D

Ik ga er van uit dat hier enkel wat tails uit komen. Of hele simpele boeketjes. De buisjes in deze cake zijn in diameter bijna de helft kleiner dan de buizen van Airy Fairy bijvoorbeeld...

Laatst bewerkt:
Hij bedoelt de Airy Fairy, die hebben we beide al even in de hand kunnen houden bij GBV, zie je ook op de foto's.

Richtprijs voor deze cake ligt op €25,-. :wink:

Productfilmpjes zullen pas eind september/begin oktober beschikbaar komen.
Dan vindt namelijk de demo plaats

Begin Oktober, het is nu al half Oktober, en ik heb nog geen filmpjes van nieuwe producten gezien. Hopelijk komen ze snel, ben erg benieuwd naar dit product en de andere nieuwe producten.

Ja oke, Het lijkt me gewoon een heel mooi potje voor dat geld, met zoveel verschillende soorten effecten, dus ik zie graag snel de filmpjes.

Bedankt, ben benieuwd naar dit potje.

Komt er nog een filmpje dan??? Van de meeste producten is er al eentje, maar van deze niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan