Straight [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 9830
Artikelnaam: Straight
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: 5 pijlen in een doos
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 11,95,-
Verpakkingseenheid: 10

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming van bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha ff een woordgrapje maken, kan het niet laten.

straigt ass pijlen? hmmmm straight? ass? waar zijn deze pijlen voor bedoeld :)

ik ben benieuwd naar het filmpje ;)

Hhaha ,ja ik ben ook benieuwd naar het filmpje een kijken wat we te zien krijgen. :p
Prijs is goed.

:bye:

Zijn pijlen en pijlen mogen niet geschoten worden bij demo's dus nogal logisch dat er nog geen beeld materiaal van is :)

Leuk pijltje, voor een paar uurtjes van te voren!
Echter vind ik de prijs wel hoog, mochten alle 5 pijlen dit soort effect hebben...

Nou...als alle 5 de pijltjes dit effect geven vind ik het typische Schuurmans pijlen, oftewel te duur voor wat je krijgt.
Dan weet ik in die prijsklasse wel betere pijlen te vinden, enkele voorbeelden: Fire - Wolff, Multi Colour Rockets - GBV, Inxs - Broekhoff, High Four - Evuco, Medusa Rockets - Rubro, Rainbow 1 - Evuco, Rocket II - Havana, Ninja 1 - B&W.

Nou...als alle 5 de pijltjes dit effect geven vind ik het typische Schuurmans pijlen, oftewel te duur voor wat je krijgt.
Dan weet ik in die prijsklasse wel betere pijlen te vinden, enkele voorbeelden: Fire - Wolff, Multi Colour Rockets - GBV, Inxs - Broekhoff, High Four - Evuco, Medusa Rockets - Rubro, Rainbow 1 - Evuco, Rocket II - Havana, Ninja 1 - B&W.

hmm ja ik weet niet wat alle effecten zijn...

hier heb ik de keuze uit Schuurmans,GBV of Evuco. En d an kies ik ook liever voor bijv. de pijlen van Evuco.

Dit pakket is echter wel een leuke aanvulling voor de Kaboom lijn.

Laatst bewerkt:
Vandaag alle 5 deze pijlen gezien. Hebben een redelijke knal en een mooi boeket. De pijlen waren €5,00 euro, aanbieding, bij de lokale dealer. Normaal waren ze €7,95. De €5,00 euro zeker waard en lijken een beetje op de Multicolor Rockets van GBV.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan