Storm of Salutes [Uitloop]

adam

VWC lid
Artikelnummer: 01588
Artikelnaam: ZENA STORM of SALUTES
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 975,5 gr
Aantal Schoten: 170
Effectomschrijving: 170 schoten lang genieten van de hardste salute-combibox van Nederland met ingebouwde waaier. Bestaat uit 4 Zena producten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 15-20 m
Richtprijs: 119,50
Internetprijs: 99,95

storm.jpg

Laatst bewerkt:
Aan de andere kant krijgen we wel gewoon de realiteit voorgeschoteld van Zena, en niet een of andere geweldige China-film waar we ons aan gaan lopen verlekkeren, om er vervolgens op de demo achter te komen dat het product zwaar tegenvalt :biertje:

Bah, alweer die sterren. Dat maakt dit blokje een "No Go" voor mij. Een titanium boeket is toch ook een boeket en zie die toch ook in andere potten, waarom dan sterren gebruiken? Come on!

waarom zijn die sterren verplicht? Iemand die hier iets zinnigs over zeggen kan? Ik zie namelijk een titanium boeket als een sier effect, je hebt ook alleen maar salutes, dat die dan en een sterretje moeten krijgen.. ok, maar niet wanneer een salute een ti boeket heeft.

waarom zijn die sterren verplicht? Iemand die hier iets zinnigs over zeggen kan? Ik zie namelijk een titanium boeket als een sier effect, je hebt ook alleen maar salutes, dat die dan en een sterretje moeten krijgen.. ok, maar niet wanneer een salute een ti boeket heeft.

Ik heb ooit gelezen dat een 'ti-boeket' niet als effect wordt gezien door de keuring. En dat een knal zonder effect niet mag volgens de Nederlandse regels.

Krankzinnige regel overigens aangezien een knal zonder effect veiliger is dan een knal met effect (denk aan de sterren die op je af kunnen komen, dat heb je niet met pure salutes/ti-salutes).

Back
Bovenaan