Storm of Fire

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2531bs
Artikelnaam: Storm of Fire
Netto Kruitgewicht: 285gram
Aantal Schoten: 19 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: 19 sh, crackling mine, red/blue dahlia to green/gold strobe
Afmetingen: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: 29,95
Verpakkingseenheid: 8/1
Foto: zie hieronder

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix Demo 2009. Geschoten per 3.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Meh... misschien als je helemaal lijp bent van crackling...
Maar voor die prijs weet ik een heleboel leukere producten te bedenken.

Deze cake maakt op mij ook weinig indruk.
De effecten vind ik vrij standaard, bij een cake met een maximale tubelading verwacht ik wel iets meer bijzonders.
De mines eronder zijn daarintegen wel weer een leuke toevoeging.
Al met al is deze cake niet mijn ding, ik kijk net als EschR ook eerst even verder...:angel:

Toen ik de effectberschijving las was ik erg benieuwd naar deze cake. Na de film gezien te hebben is er weinig positiefs over. De prijs vind ik veel te duur voor zo'n product. De effecten zijn te klein, er zit geen geweld in, vind de effecten niet mooi, te weinig schoten voor die prijs, te laag tempo. Nee deze cake word het niet voor mij.

Toen ik de effectberschijving las was ik erg benieuwd naar deze cake. Na de film gezien te hebben is er weinig positiefs over. De prijs vind ik veel te duur voor zo'n product. De effecten zijn te klein, er zit geen geweld in, vind de effecten niet mooi, te weinig schoten voor die prijs, te laag tempo. Nee deze cake word het niet voor mij.

Na bijna een jaar en toch nog een nieuw filmpje te hebben gezien is mijn mening veranderd. Goed product met mooie effecten en goede crackling. Alleen vind ik de prijs te hoog liggen, ik denk dat weinig mensen 30,- euro uitgeven aan een 19sh cake.

Back
Bovenaan