En dan nog even mijn mening hierover;
Ik ben het met Jack eens dat zij of hij (heb af en toe het idee dat Kevin achter het account zit) alleen maar post als er wat te sarren valt...
Met name het thema Vangelabbeek, want dat is een gevoelig onderwerp men weet dat er hier bepaalde personen makkelijk mee uit de kast zijn te lokken, en dat is ook de hele bedoeling van dit topic dat lees je direkt uit de posts van Pyroqueen, zolang ze maar de tegenpartij kan aanvallen en of willen laten zien in het openbaar (forum) dat ze ongelijk hebben.
En beste Pyroqueen het is zoals Apollo zegt de pot verwijt de ketel, want je zegt dat Jack altijd Vangelabbeek afkraakt dat klopt ook maar jij kraakt DBK net zo goed af wanneer je dat kan kijk je posts maar...
En je hebt het erover dat Vangelabbeek DBK nieteens kent, hoe zat dat dan vorig jaar met die post van de member VGL op AVP die zich voordeed als Vangelabbeek en toen juridische (lol) stappen wou ondernemen, of was dat ook weer zo,n fake account van jou en Kevin?
Dit is trouwens niets nieuws uit vuurwerk wereld want bijna elke schieter gunt een andere schieter het licht niet in de ogen.
Maar het is duidelijk dat Pyroqueen, Kevin met name Pyroteam altijd shows van schieters waar ze welkom zijn als de beste bestempelen. Nou ik denk dat het in dit topic is duidelijk geworden dat het geen slecht vuurwerk is maar zeker niet de beste...
Vangelabbeek spreekt altijd uit dat ze vuurwerkmeesters zijn maar praktisch gezien zijn het vuurwerkleerlingen want ze moeten nog veel leren!
En dan nog dit; jullie hebben altijd de grootste mond op het internet maar als we elkaar treffen bij evenementen is het altijd koetjes en kalfjes dat snap ik nou echt niet???

Waarom dan altijd dit theater op forums!?
En verder hou ik erover op dit is iets wat jullie samen onderling moeten uitvechten, en niet het forum als strijdtoneel gebruiken want dat is juist wat nu gebeurt deze topic was puur om bepaalde mensen uit de tent te lokken en niks anders.
Laat dat voortaan achterwege en hou het gezellig!
Adios