Sterfeesten St niklaas 2009

pyroqueen

VWC lid
Afgelopen zaterdag was het weer zover, het vuurwerk van de sterfeesten 2009
Ook dit jaar in handen van de vuurwerkmeesters Vangelabbeek, het thema was "A TRIBUTE TO MICHAEL JACKSON"
Het was een zeer goede show met afwisslend cakeboxen, single rows, mines, watereffecten en veeeeeeel shells
bijgevoegd een link naar een filmpje wat ik gevonden heb

pyroqueen

http://www.vimeo.com/5891388

Prachtige show van Vangelabbeek.
Was hier op het forum niet iemand die vond dat Vangelabbeek geen shows zou kunnen schieten?
Ik denk dat deze persoon zich moet rehalibiteren zolangzamerhand
Ik heb meer shows gezien van Vangelabbeek, en ze schieten leuke en verzorgde shows.
Pyroqueen, bedankt voor het delen en Kevin bedankt voor het filmen

vangelabbeek

vangelabbeek

Prachtige show van Vangelabbeek.
Was hier op het forum niet iemand die vond dat Vangelabbeek geen shows zou kunnen schieten?
Ik denk dat deze persoon zich moet rehalibiteren zolangzamerhand
Ik heb meer shows gezien van Vangelabbeek, en ze schieten leuke en verzorgde shows.
Pyroqueen, bedankt voor het delen en Kevin bedankt voor het filmen
nou ik kan daar wel een passend antwoord opgeven .
voorheen schoot vangelabbeek 9 van de 10 shows handmatig om de kosten te drukken ,deze werd electronich uitgevoerd en je ziet gelijk het verschil hoe het ook anders kan .
timing is cruciaal bij een pyromusical en is handmatig bijna niet te doen.
deze show ziet er netjes en verzorgt uit :)

Eindelijk!!! De shows van Vangelabbeek worden eindelijk eens gewardeerd. Ik heb al heel veel mooie shows gezien van deze mensen, en ben altijd heel tevreden naar huis gekomen.

In het vuurwerkwereldje worden zij altijd bestempeld als slecht en niet mooi, het tegendeel is nog maar eens bewezen. Ik ben ook eens blij te horen dat er ook nog andere mensen zijn, die mijn mening ook delen. Als inwoner van een kustgemeente, heb ik al veel shows gezien (en niet alleen van Vangelabbeek...), en ze moeten heus niet onderdoen voor de anderen!!

Eindelijk!!! De shows van Vangelabbeek worden eindelijk eens gewardeerd. Ik heb al heel veel mooie shows gezien van deze mensen, en ben altijd heel tevreden naar huis gekomen.

In het vuurwerkwereldje worden zij altijd bestempeld als slecht en niet mooi, het tegendeel is nog maar eens bewezen. Ik ben ook eens blij te horen dat er ook nog andere mensen zijn, die mijn mening ook delen. Als inwoner van een kustgemeente, heb ik al veel shows gezien (en niet alleen van Vangelabbeek...), en ze moeten heus niet onderdoen voor de anderen!!

Wie had het over waarderen? Ik waardeer bijna geen een schieter in Belgïe...
Omdat me de manier van schieten gewoon niet intresseert, daarom bezoek ik ook echt zelden shows in Belgïe en wijk ik altijd uit naar Deutschland of Italia!

:bye:

Afgelopen zaterdag was het weer zover, het vuurwerk van de sterfeesten 2009
Ook dit jaar in handen van de vuurwerkmeesters Vangelabbeek, het thema was "A TRIBUTE TO MICHAEL JACKSON"
Het was een zeer goede show met afwisslend cakeboxen, single rows, mines, watereffecten en veeeeeeel shells
bijgevoegd een link naar een filmpje wat ik gevonden heb

pyroqueen

http://www.vimeo.com/5891388

het waren vooral veel cakeboxen ja. Singlerows heb ik niet gezien, mines ook niet. Water effecten waren best leuk.

Laat voortaan de muziek maar achterwege. Dan is dit een vermakelijke show. nu zit je op zaken te wachten die toch niet komen.

Ik hoop dat CBF deze show weer eens terug kan krijgen (tegen normale condities). Dan kom ik ook weer eens naar de Ster voor een mooi vuurwerk op muziek.

Dit was een leuk vuurwerk. De lucht was, op een enkel moment na, bij het nummer Thriller constant gevuld met cakeboxen en shells. Maar laat bij dit soort type vuurwerkshows de muziek maar lekker weg.

ach ach ach hadden we het anders verwacht

er waren toch 100 single rows, dit verklaart wat je er van kent

:bonk:

Als je niet op onze mening zit te wachten.. dan moet je die show hier niet posten.

We zien jullie NOOIT hier.. behalve als er wat uit Lanaken te melden valt.. Of als er (zoals nu onder andere, en bij onze shows) geprovoceerd moet gaan worden.

Nogmaals als je onze mening niet zint.. moet je hier niet gaan lopen posten. zeker niet van dit soort doodoenderige postings.

Als ik een show post, en iemand vind dat niks dan respecteer ik zijn mening. Bij jullie is dat nimmer. Altijd komt er een provocerende reactie.

Als je niet op onze mening zit te wachten.. dan moet je die show hier niet posten.

We zien jullie NOOIT hier.. behalve als er wat uit Lanaken te melden valt.. Of als er (zoals nu onder andere, en bij onze shows) geprovoceerd moet gaan worden.

Nogmaals als je onze mening niet zint.. moet je hier niet gaan lopen posten. zeker niet van dit soort doodoenderige postings.

Als ik een show post, en iemand vind dat niks dan respecteer ik zijn mening. Bij jullie is dat nimmer. Altijd komt er een provocerende reactie.

zou het niet komen omdat je juist altijd dezelfde show afbreekt en die van dbk de lucht in prijst, jou mening interesseert me geen fluit en ik denk dat het ze in lanaken nog veeeeeeeeeeeeeeel minder interesseert, want daar kennen ze dbk niet eens en nu ga ik ermee ophouden tegen jou en ik hoop gewoon dat de echte vuurwerkliefhebber hier het lef heeft om een eigen mening te posten, en het makkelijkste is natuurlijk iedereen bannen die iets positief zegt of het topic sluiten

Leuk showtje maar geen Pyromusical naar mijn mening. Vond het nou niet echt op de muziek getimed, waarom is dit niet gedaan?

Ook vind ik dat er erg veel Gouden bommen worden gebruikt, of zie ik dit verkeerd en ligt het aan de instellingen van de camera?

Finale hadden ze van mij gewoon 20 bommen tegelijk de lucht in mogen jagen, nu gaat het naar mijn idee net iets te langzaam.

Wel een grappige show maar zou er niet voor naar Belgie rijden.

mvg

Fred 810

Leuk showtje maar geen Pyromusical naar mijn mening. Vond het nou niet echt op de muziek getimed, waarom is dit niet gedaan?

Ook vind ik dat er erg veel Gouden bommen worden gebruikt, of zie ik dit verkeerd en ligt het aan de instellingen van de camera?

Finale hadden ze van mij gewoon 20 bommen tegelijk de lucht in mogen jagen, nu gaat het naar mijn idee net iets te langzaam.

Wel een grappige show maar zou er niet voor naar Belgie rijden.

mvg

Fred 810

hey fred

ik vond hem live eigenlijk wel goed op de muziek geschoten, maar op het filmpje hoor je de muziek niet heel goed en de pieken, er was niet overdreven met goud, ik denk als je daar was geweerd was je mening nog net iets anders

bye

zou het niet komen omdat je juist altijd dezelfde show afbreekt en die van dbk de lucht in prijst, jou mening interesseert me geen fluit en ik denk dat het ze in lanaken nog veeeeeeeeeeeeeeel minder interesseert, want daar kennen ze dbk niet eens en nu ga ik ermee ophouden tegen jou en ik hoop gewoon dat de echte vuurwerkliefhebber hier het lef heeft om een eigen mening te posten, en het makkelijkste is natuurlijk iedereen bannen die iets positief zegt of het topic sluiten

Weet niet of je toevallig het Nederlandse spreekwoord "De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet" kent? Zoek maar eens op op Google anders ofzo..

Maargoed, als ik het filmpje bekijk geen waardeloze show, maar nou ook weer geen show om de hemel in te prijzen..

Pyroqueen heeft aandelen vangelabbeek?? :D

ik zal de show eens bekijken.

-edit-

aardige show,
begin met het bengaals vuur vind ik iets te lang duren, de waterbengalen daarna zijn erg leuk. Leuk thema met mooie bommen daarna, duidelijk te zien dat het niet zomaar schiet maar raak voor een knaak is.

de thema's volgen elkaar misschien net wat te snel op.

Mooie kwaliteit blokken al had ik er zelf veel minder van gebruikt, de afstand die je daar hebt tot het vuurwerk vind ik te groot voor kleiner kaliber blokken. Dat peacock crossette blok is trouwens erg gaaf.

hmm verder in de show beginnen de blokken mij toch wat te vervelen en de effecten van de shells zijn wat minder en rustiger, je kan duidelijk de goede en mindere kwaliteit shells zien.

dan de finale die moet wat voller zijn en agressiever en natuurlijk ook wat salutes erbij.

mijn conclusie: Aardige show met potentie!, maar (nog) niet beter als CBF.

groeten

Laatst bewerkt:

Als zijn mening jou geen fluit interesseert, waarom ga je er dan zo tegenin? Wat zijn beweegredenen ook mogen zijn om de prestatie van Vangelabbeek af te breken, jouw reactie op de kritiek die hier word gegeven is toch iets té overdreven.

Het kritiek op de schieters uit Smeermaas komt niet zomaar uit de lucht vallen. Dat bedrijf ligt 10 minuten lopen van mij vandaan en van kleins af aan heb ik genoeg shows van hun meegekregen om een zelfde negatieve oordeel te hebben op hun prestaties.

Ik heb inmiddels ook al een hose aan Pm wisselingen gehad van deze persoon. Kennelijk mag ik geen kritiek hebben op Vangelabbeek. Dit omdat ik werkzaam ben voor DBK Fireworks. En mijn mening daarom bevoordeeld is.. kennelijk. Ik heb haar nomgaals duidelijk gemaakt dat dit totaal geen rol speelt. Of het nu Vangelabbeek is, Goteborg, of Parente ( die van mij in Berlijn ook een flinke onvoldoende kreeg) of welke andere firma dan ook dat maakt mij niets uit. Als ik iets slecht vind of ik heb er een mening over dan mag ik dat hier best geven. Anders moet je dit hier gewoon niet posten als je niet tegen kritiek kunt.

Maar dat zei ( zie eerdere shows van ons bv oostende 2007) wel kritiek op ons mag geven met name DBK Fireworks dat mag dan weer wél. Anyways, Mijn mening over deze show mét muziek is in iedergeval duidelijk. En zoals Thresher het al zei ze zijn zeker niet beter als CBF. En die mening deel ik dus ook.

En daar laat ik het voor nu gewoon bij.

En dan nog even mijn mening hierover;

Ik ben het met Jack eens dat zij of hij (heb af en toe het idee dat Kevin achter het account zit) alleen maar post als er wat te sarren valt...
Met name het thema Vangelabbeek, want dat is een gevoelig onderwerp men weet dat er hier bepaalde personen makkelijk mee uit de kast zijn te lokken, en dat is ook de hele bedoeling van dit topic dat lees je direkt uit de posts van Pyroqueen, zolang ze maar de tegenpartij kan aanvallen en of willen laten zien in het openbaar (forum) dat ze ongelijk hebben.
En beste Pyroqueen het is zoals Apollo zegt de pot verwijt de ketel, want je zegt dat Jack altijd Vangelabbeek afkraakt dat klopt ook maar jij kraakt DBK net zo goed af wanneer je dat kan kijk je posts maar...
En je hebt het erover dat Vangelabbeek DBK nieteens kent, hoe zat dat dan vorig jaar met die post van de member VGL op AVP die zich voordeed als Vangelabbeek en toen juridische (lol) stappen wou ondernemen, of was dat ook weer zo,n fake account van jou en Kevin?

Dit is trouwens niets nieuws uit vuurwerk wereld want bijna elke schieter gunt een andere schieter het licht niet in de ogen.

Maar het is duidelijk dat Pyroqueen, Kevin met name Pyroteam altijd shows van schieters waar ze welkom zijn als de beste bestempelen. Nou ik denk dat het in dit topic is duidelijk geworden dat het geen slecht vuurwerk is maar zeker niet de beste...
Vangelabbeek spreekt altijd uit dat ze vuurwerkmeesters zijn maar praktisch gezien zijn het vuurwerkleerlingen want ze moeten nog veel leren!

En dan nog dit; jullie hebben altijd de grootste mond op het internet maar als we elkaar treffen bij evenementen is het altijd koetjes en kalfjes dat snap ik nou echt niet???:bonk: Waarom dan altijd dit theater op forums!?

En verder hou ik erover op dit is iets wat jullie samen onderling moeten uitvechten, en niet het forum als strijdtoneel gebruiken want dat is juist wat nu gebeurt deze topic was puur om bepaalde mensen uit de tent te lokken en niks anders.

Laat dat voortaan achterwege en hou het gezellig!

Adios:bye:

Laatst bewerkt:
Hallo,

ten eerste ik ben niet kevin, als de situatie zich voordoet dan zal ik dat bewijzen ook door op een show eens van man tot vrouw te spreken
ten tweede ik heb niets met vangelabbeek te maken, ik vind hun mannier van schieten gewoon goed, en dat is mijn mening
ten derde voor ik hier op het forum poste las ik alleen maar dat vangelabbeek door bepaalde personen hier steeds werd afgebroken en dus dat er ook door anderen geen correcte mening meer gegeven werden (omdat ze dat niet durven)
en ten vierde vangelabbeek zal nooit hetzelfde zijn als cbf of wie dan ook omdat zij hun eigen stijl hebben en ook niet zullen aanpassen, daar ze volgens mij zeer veel tevreden klanten hebben en iets bijleren zullen ze hier zeker niet doen, maar als ik soms andere shows zie ik wel veel kopie van hun shows (strobo, bengaals, etc)
verder ga ik niets meer posten over dit onderwerp, maar heb me wel voorgenomen om elke show van welk bedrijf dan ook om mijn mening hier neer te posten en ben dan eens benieuwd

veel vuurwerkplezier

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan