Stelling: Er moet een vuurwerkverbod komen

Brainiac

VWC lid
Elke week verschijnt er een stelling op de website waarop u kunt reageren. Deze week luidt de stelling: Er moet een vuurwerkverbod komen.

De jaarlijkse traditie van het afsteken van vuurwerk wordt steevast vergezeld met een nationale discussie. Moet het afsteken verder aan banden worden gelegd of is het juist een leuke Nederlandse traditie?

De overlast en het gevaar voor afstekers en omstanders zorgen voor kritiek. Bij het meldpunt vuurwerkoverlast.nl zijn alweer tienduizenden klachten binnengekomen. De meeste klachten gaan over te vroeg afgestoken vuurwerk en harde knallen. Anderen maken zich zorgen over hun huisdieren. Terechte kritiek?

Daarom de stelling:

De roep om een vuurwerkverbod wordt elk jaar luider, dat moet er nu eindelijk eens komen

Wat vindt u? Stem in de poll en licht uw reactie eventueel toe in een reactie.

Bron: Tubantia.nl

een zwarte pieten verbod komt ook elk jaar dichter en dichterbij
dit word ook never nooit niet gedaan.
ik vind dat we in Nederland wel andere zorgen aan ons kop moeten hebben
die €1000 van Rutte bijvoorbeeld, en al dat moslimtuig wat de straten onveilig maakt.

In plaats dat men zich bezig houdt met wat de regering het Nederlands Volk aandoet, houden de meeste zich liever bezig met iets onbeduidends zoals vuurwerk. Iets wat ieder jaar weer opnieuw wordt aangehaald. Maar al wat er echt toe doet, daar heeft men geen oren naar. Zal dus de Elite zijn, de mensen met geld, die deze traditie de das om wil doen en nergens anders om bekommeren. Waarom zouden ze, het gaat ze toch goed?

een zwarte pieten verbod komt ook elk jaar dichter en dichterbij
dit word ook never nooit niet gedaan.
ik vind dat we in Nederland wel andere zorgen aan ons kop moeten hebben
die €1000 van Rutte bijvoorbeeld, en al dat moslimtuig wat de straten onveilig maakt.

Moslimtuig????!!!!! Wtf slaat dat op??? Personen met zulke domme reactie moeten verboden worden!!!
Waar zijn de mods??? Dit is niet de eerste keer dat ik dit lees hier op het forum. En mede forum leden bedanken hem. Diep triest dit.

wat een klootviolen op de site van die poll trouwens, ik had een hele lange reactie geplaats waarmee ik reageerde op zo'n vuurwerkhater en uitlegde waarom hij fout zat en een verbod niets op zou lossen.

En nu is zijn reactie ineens weg, en die van mij ook :frusty: f*cking propagandasite

wat een klootviolen op de site van die poll trouwens, ik had een hele lange reactie geplaats waarmee ik reageerde op zo'n vuurwerkhater en uitlegde waarom hij fout zat en een verbod niets op zou lossen.

En nu is zijn reactie ineens weg, en die van mij ook :frusty: f*cking propagandasite

Welkom op de website(s) van Wegener-media.

Heb er continue last van. Het is ook totale willekeur waarmee reacties goedgekeurd en afgekeurd worden. Ligt er maar net aan of de moderatie in een goede bui is en of de reactie in lijn ligt met de persoonlijke mening van de persoon die jou reactie moet beoordelen.

klaar is kees .
zoals het nu geregeld is toch hartstikke netjes .
nee om 18.00 doe ik echt geen concessies meer .

Hier ga ik me niet mee bezig houden op 31 dec.

Dat vraag ik ook aan jullie.

Geniet van je dag en plezier!!

Groet.

Moslimtuig????!!!!! Wtf slaat dat op??? Personen met zulke domme reactie moeten verboden worden!!!
Waar zijn de mods??? Dit is niet de eerste keer dat ik dit lees hier op het forum. En mede forum leden bedanken hem. Diep triest dit.

Hoe moet je het dan noemen? Noord Afrikaanse medemensen op het verkeerde pad? Marc zegt gewoon waar het op staat.

Hoe moet je het dan noemen? Noord Afrikaanse medemensen op het verkeerde pad? Marc zegt gewoon waar het op staat.

Er is zeker alleen "moslimtuig" hier in Nederland, nederlandse of ander bevolkingsgroepen daar zitten geen "tuig" tussen? Nogmaals ik vind dat dit niet op een openbaar forum geroepen kan worden.

het beestje bij zijn naam noemen zouden meer mensen moeten doen
mijn zus kan niet normaal over straat zonder nagefloten te worden en uitgescholden te worden door dat soort knaapjes.
dus ja.

Begrijp het marc maar het beestje Moslimtuig te noemen? Er zijn ook andere landen waar moslims vandaan komen bijv: Azië,zuid Amerika.

Raar voorbeeld nu: mensen die tegen vuurwerk zijn zien ook niet het verschil tussen legaal en illegaal vuurwerk en gooien ook alles in groep. En zo klinkt moslimtuig ook, zijn alle moslims dat of een bepaalde bevolkingsgroep?

Ieder zijn eigen mening of oordeel maar denk na als je iets zegt of doet.

ontopic graag,we hebben het toch over de Stelling: Er moet een vuurwerkverbod komen.

op dit moment staan we er weer goed voor :)met 75% zelfs

Back
Bovenaan