Steeds meer gemeenten doen vuurwerk in de ban, POLL!!

er is maar een klien gedeelte wat ja heb gezeght de rest is nee of onbekend is gewoon weer zooi troep wat door je keel woord gedrukt waar niks over gaat pfff zinloos dat arno bonto niet eens een keer mee kapt met ze onzin

er is maar een klien gedeelte wat ja heb gezeght de rest is nee of onbekend is gewoon weer zooi troep wat door je keel woord gedrukt waar niks over gaat pfff zinloos dat arno bonto niet eens een keer mee kapt met ze onzin

Tot die man in zijn graf ligt zal hij er niet mee ophouden. Ik vrees echt voor de toekomst van dit land als dit soort mensen hun zin krijgen.. Er zijn in dit land steeds meer azijnzeikers. Vergrijzing? Vervelende emotiegestuurde linksmensen die handig gebruik maken van social media om hun zeikstraal over heel Nederland heen te spetteren.. Bah :thumbsdown:

bij ons is er gelukkig nog niks aan de hand en ik ga genieten alsof het het laatste jaar is.
we gaan de strijd toch verliezen dus ik zou zeggen ...geniet er nog van zolang het kan.....

geniet er ook van maar pleuris zal toch keer uitbreken in ned. met deze kansloos regering en ze verbiedingen. op naar 2016 en goed stemmen op nieuwe regering . snap niet dat ze om leuke dingen druk maken .en traditie willen vernietigen :s ze kunnen hun beter druk maken om wat ze tewachten staan in 2016 met verkiezingen:cool:....

Komt er weer een topic waar alle polls en enquetes bijgehouden worden? Vond het vorig jaar wel lekker om te zien dat wij toch een tegengeluid konden geven.

Maar.. Ik heb het al eens eerder benoemd,

Waar gaan we heen?

Vorig jaar is er een uitgebreide enquête geweest op internet en TV. Hieruit kwam naar voren dat 75% sowieso voor een behoud van de traditie is.
Klaar toch? dan kan dit thema toch op slot?

En het gekke is nog wel, en daarom denk ik dat we enorm sterk staan,
Dat al deze propaganda vanuit de linkse hoek de wereld in geholpen word. En op Nederland/NPO 1,2,3- sterk wordt ondersteunt. Daarnaast alle media die er graag een schepje bovenop doet als het maar sensationeel klinkt en de waarheid doet er niet toe. Hun initiatief, hun zender, hun gedachte, hun stemming in principe.. en tóch ruim de minderheid in stemmen.
Het irritante is dat onkruid sneller weg te krijgen is dan dit volk. Als ze verliezen, beginnen ze weer van voor'n af aan.. Totdat ze iedereen dol gek hebben gemaakt met hun gezeik dat ze wel toegeven om er maar vanaf te zijn.
De standpunten die groenlinks hanteert doen niet veel onder aan de pedo partij. De grootste bullshit!

Laatst las ik op het forum dat iemand zich steeds meer de 'boeman' voelde elk jaar weer op oudjaarsdag. Puur en alleen omdat hij traditiegetrouw vuurwerk afsteekt. En gek genoeg ervaar ik dit zelf ook. Maar waarom? Zijn er meer die dat ervaren? Want hoe veel shijt ik er ook aan heb, ergens doe ik er zelf ook aan mee dus door/om mij zo te voelen. (alsof je teveel bent in eigen land)
Belachelijk!

Back
Bovenaan