Maar.. Ik heb het al eens eerder benoemd,
Waar gaan we heen?
Vorig jaar is er een uitgebreide enquête geweest op internet en TV. Hieruit kwam naar voren dat 75% sowieso voor een behoud van de traditie is.
Klaar toch? dan kan dit thema toch op slot?
En het gekke is nog wel, en daarom denk ik dat we enorm sterk staan,
Dat al deze propaganda vanuit de linkse hoek de wereld in geholpen word. En op Nederland/NPO 1,2,3- sterk wordt ondersteunt. Daarnaast alle media die er graag een schepje bovenop doet als het maar sensationeel klinkt en de waarheid doet er niet toe. Hun initiatief, hun zender, hun gedachte, hun stemming in principe.. en tóch ruim de minderheid in stemmen.
Het irritante is dat onkruid sneller weg te krijgen is dan dit volk. Als ze verliezen, beginnen ze weer van voor'n af aan.. Totdat ze iedereen dol gek hebben gemaakt met hun gezeik dat ze wel toegeven om er maar vanaf te zijn.
De standpunten die groenlinks hanteert doen niet veel onder aan de pedo partij. De grootste bullshit!
Laatst las ik op het forum dat iemand zich steeds meer de 'boeman' voelde elk jaar weer op oudjaarsdag. Puur en alleen omdat hij traditiegetrouw vuurwerk afsteekt. En gek genoeg ervaar ik dit zelf ook. Maar waarom? Zijn er meer die dat ervaren? Want hoe veel shijt ik er ook aan heb, ergens doe ik er zelf ook aan mee dus door/om mij zo te voelen. (alsof je teveel bent in eigen land)
Belachelijk!