Stairway to Heaven

sl83cg4.jpg

Artikelnummer: SL83
Artikelnaam: Stairway to Heaven
Categorie: 200 grams cakes
Aantal Schoten: 4 Schots
Effectomschrijving: begint met een uitgebreide fontein, vol van kleur en geluid. vervolgens worden afzonderlijk 4 bombettes krachtig afgevuurd. 1x een blue star & crackling burts, 1x een color star burst, 1x brocade crown burst en 1x een time rain & red star triple-burst.
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Richtprijs: €23.50
Verpakkingseenheid: 6/1
Film: BekoBV.nl
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of niet best gefilmd of zeker geen 23,50 waard.
Denk beiden eerlijk gezegd. Toen ik dit product in de folder zag staan had ik er al meteen mijn bedenkingen over en blijkbaar klopt mijn verwachting bij de uitwerking van dit product.

1 van de mindere producten van Sky Line moet ik zeggen.

Leuk ding, prijs is wel te hoog vind ik, maar een kwalitatief leuk ding met verschillende effecten van fonteinen, ik vond hem top.

Dit jaar gezien bij de buurman, de fonteinen vallen erg tegen maar die schoten hebben een harde burst en een verbazend grote uitwerking!

Ik zelf zal hem nooit kopen omdat naar mijn mening die fonteinen de boel verpesten.

GRTZ!

Ook hier werd hij afgestoken door een familielid, ik werd er toch wel blij van, vind dit er op film leuk uitzien. Inderdaad, de fonteinen zijn niet heel interessant, maar toch leuk genoeg, toch leuk ook hoe hij de "stairway to heaven" beloopt. Het einde is dan toch verrassend, de effecten schieten er hard uit (hij blijft zeer stabiel staan) en zoals Vuurwerkplace zegt, harde bursts en grote effecten, zelfs die triple-burst.

Ja, toch een toppertje, fonteinen en boeketten in 1 product met een leuke naam en uiterlijk. Prijs vind ik wat te hoog, desalniettemin zal ik deze overwegen als ik naar zoiets op zoek was.

:bye:

Is er iemand geinteresseerd in een dummy van dit product?
Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

Back
Bovenaan