Spitfire

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 905
Artikelnaam: Spitfire
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 100,0 gram
Aantal schots: Fontein
Effectomschrijving: Spectaculaire conische fontein, maximaal gevuld. Zilveren effecten met rode, groene en blauwe sterren. Felle crackling tot slot!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 12,95

O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

905_spitfire.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas wat aan de de dure kant, maar hij mag er best zijn. Goede tijdsduur en hij lijkt zo op het eerste gezicht ook vrij hoog te komen. Ik denk dat hij toch wel bijna de 3 meter haalt?

De afmetingen van deze fontijn zijn : 210mm hoog
( Breedte heb ik helaas niet gemeten:bonk:)

--pyro99:bye:

Prachtige fontein dit!
Heb er dit jaar 4 tegelijk afgestoken met een kleine spreiding.
Dan heb je echt een prachtige muur van crackling! Super.

Edit: als je kijkt naar het hoogste punt waarop de crackling komt, dan is de 5 meter nog niet eens zo hard gelogen! Hij komt 'n heel end in de richting.

Prachtige fontein dit!
Heb er dit jaar 4 tegelijk afgestoken met een kleine spreiding.
Dan heb je echt een prachtige muur van crackling! Super.

Edit: als je kijkt naar het hoogste punt waarop de crackling komt, dan is de 5 meter nog niet eens zo hard gelogen! Hij komt 'n heel end in de richting.

Dat is erg netjes voor een nederlandse fontein! :D
Het leek me in eerste instantie nogal onwerkelijk..

Aftelfimpje hierin van komt eind dit jaar.. dan kan je zien hoe hoog het gaat aangezien het pal naast mijn huis is afgestoken.

Ik heb zo maar mijn twijfels of Morris daadwerkelijk €12,95 heeft neer moeten tellen voor deze jongens :)

Kan er inderdaad omheen draaien of moeilijk over doen.. maar ik had het geluk dat er 4 van deze fonteinen over waren na de verkoopdagen waardoor ik deze cadeau kreeg van m'n baas.. vandaar dat ik dit filmpje heb kunnen maken :)
Maar volgens mij maakt het verder niet uit wat er betaald is oid.. het is een mooi product, mooi filmpje.. prima toch :)

Back
Bovenaan