Spectacle 6

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 580
Artikelnaam: Spectacle 6
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:6x160gr
Aantal Schoten: 6x36sh
Effectomschrijving: BUURTASSORTIMENT! 6 x 36 shots cakes met verschillende kleurrijke effecten. Extra korting!
Tube diameter: 16mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €79,99
Voorverkoopprijs: €79,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

Screenshot_3.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Afbeelding toegevoegd.

Ziet er echt wel leuk uit. maar mij iets te weinig kruit voor een 36 shots cake...

Moet eerlijk zeggen dat alle Rubro assortimenten niet verkeerd overkomen, scherp zijn geprijst en zich uitstekend lenen voor in de vooravond. Op de lijst hier iig.

Ik denk dat er een plastic zak omheen zit.

Verder lijkt dat Rubro veel de zelfde effecten gebruiken, komen vaker terug in andere cakes en compoundjes. En dat heeft vorig jaar bewezen dat het niet al te best is.

Het valt me alleen wel op dat het heel vaak in dat soort voorbeelden om artikelen gaat die voor 1 of een paar specifieke winkels worden gemaakt. Wij verkopen al meer dan 10 jaar Rubro, draaien hun volledige assortiment maar van de Golden Dust heb ik nog nooit gehoord...

Ik heb het al heel vaak gezegd: wij hebben heel veel Freaks als klant en ook onze niet-Freaks zijn kritisch, maar wij ontvangen nooit klachten over Rubro of Mania-artikelen. Ook nu zijn en worden beide merken alweer volop besteld.

Het is zo simpel. You get what you pay for. Het kost allemaal geen drol, dus verwacht geen Event Series kwaliteit. Als je van lekker veel stoken voor weinig gaat is het ideaal.

Het is zo simpel. You get what you pay for. Het kost allemaal geen drol, dus verwacht geen Event Series kwaliteit. Als je van lekker veel stoken voor weinig gaat is het ideaal.

haha nou de Event serie voldeed de laatste jaren ook niet meer een bepaald verwachtingspatroon. Te vergelijken met de eerste paar jaar van die lijn, die gewoon beregoed was, was het vervolg best slapjes te noemen.

Ik denk dat er een plastic zak omheen zit.

Verder lijkt dat Rubro veel de zelfde effecten gebruiken, komen vaker terug in andere cakes en compoundjes. En dat heeft vorig jaar bewezen dat het niet al te best is.

Plastic zak:D hahahaaa geweldig.
En wellicht niet ontdenkbaar met 16mm pruttel als de royal celebration. Jemig wat was dat een slecht geval. Gratis nog te duur:wink:

Het valt me alleen wel op dat het heel vaak in dat soort voorbeelden om artikelen gaat die voor 1 of een paar specifieke winkels worden gemaakt. Wij verkopen al meer dan 10 jaar Rubro, draaien hun volledige assortiment maar van de Golden Dust heb ik nog nooit gehoord...

Ik heb het al heel vaak gezegd: wij hebben heel veel Freaks als klant en ook onze niet-Freaks zijn kritisch, maar wij ontvangen nooit klachten over Rubro of Mania-artikelen. Ook nu zijn en worden beide merken alweer volop besteld.
Dat zou inderdaad wel kunnen. Golden Dust heb ik echter wel in diverse winkels voorbij zien komen, ook de Royal Celebration is zowat bij elk Mania dealer wel te krijgen. Dit geldt ook voor de AEROBLASTER etc...
Het valt me gewoon er op dat Rubro veel dezelfde effecten gebruiken de laatste paar jaar, met name dit 20mm. En vorig jaar toch echt wel achter gekomen dat deze enorm slecht zijn, zie filmpje van VuurwerkNederland.
Van jaren terug kon Rubro heel wat leuks met klein kaliber, nu lijkt het helemaal nergens meer op. Het zou ook een kosten dingetje kunnen zijn.

Ik had Rubro altijd hoog zitten, mooie producten voor een eerlijke prijs.
Maar de laatste jaren is het gewoon een heel stuk minder.

Golden dust was gewoon een regulier assortiment artikel hoor… kun je toen actiematig inkopen naast een aantal andere artikelen

Dat zou inderdaad wel kunnen. Golden Dust heb ik echter wel in diverse winkels voorbij zien komen, ook de Royal Celebration is zowat bij elk Mania dealer wel te krijgen. Dit geldt ook voor de AEROBLASTER etc...
Het valt me gewoon er op dat Rubro veel dezelfde effecten gebruiken de laatste paar jaar, met name dit 20mm. En vorig jaar toch echt wel achter gekomen dat deze enorm slecht zijn, zie filmpje van VuurwerkNederland.
Van jaren terug kon Rubro heel wat leuks met klein kaliber, nu lijkt het helemaal nergens meer op. Het zou ook een kosten dingetje kunnen zijn.

Ik had Rubro altijd hoog zitten, mooie producten voor een eerlijke prijs.
Maar de laatste jaren is het gewoon een heel stuk minder.

Veel te kort door de bocht. Kijk even naar de Heavy Legend 15 set van afgelopen jaar. Kleine toppers. Dat knalcake setje waar ik de naam even van kwijt ben. Zo zijn er nog wel wat. Dus “het lijkt nergens op” is nogal gechargeerd.

Daarnaast... Rubro is een van de weinige importeurs die echt kleinere cakes is blijven proberen te importeren. zeker tegenwoordig zijn ze heel dun gezaaid.

Golden dust was gewoon een regulier assortiment artikel hoor… kun je toen actiematig inkopen naast een aantal andere artikelen

Absoluut niet waar. Ik heb al mijn Rubro-prijslijsten nog op de server staan en er op nagekeken, hij staat nergens in. Dat wist ik al 100% zeker want wij zijn al 10 jaar lang Rubro-folderklant en dat betekent dat wij ook al 10 jaar lang hun volledige assortiment verkopen (net zoals met Vuurwerktotaal).

Absoluut niet waar. Ik heb al mijn Rubro-prijslijsten nog op de server staan en er op nagekeken, hij staat nergens in. Dat wist ik al 100% zeker want wij zijn al 10 jaar lang Rubro-folderklant en dat betekent dat wij ook al 10 jaar lang hun volledige assortiment verkopen (net zoals met Vuurwerktotaal).

Toch gek.. koop ook al jaren bij Rubro in, en wij konden deze met nog enkel andere compounds inkopen.

Maar goed, we dwalen af van het topic.

Laatst bewerkt:
Veel te kort door de bocht. Kijk even naar de Heavy Legend 15 set van afgelopen jaar. Kleine toppers. Dat knalcake setje waar ik de naam even van kwijt ben. Zo zijn er nog wel wat. Dus “het lijkt nergens op” is nogal gechargeerd.

Daarnaast... Rubro is een van de weinige importeurs die echt kleinere cakes is blijven proberen te importeren. zeker tegenwoordig zijn ze heel dun gezaaid.
Dat bedoel ik dus ook met dat Rubro jaren terug heel wat kon, maar afgelopen 2 jaar bakken ze na mijn mening helemaal niks meer van. Die Heavy legend 15 (The Pioneer) zit er nu al 5 jaar in he.

Zoals de Heavy Legend Ultra 8 Cake Assorted, dat waren nog een leuke cakes, 8 stuks voor een euro of 50. Allemaal andere effecten met een prima burst.

Soms hebben ze weleens wat kartons speciale compounds of cakes die van een ander verkooppunt terugkomen of overblijven. Speciaal gemaakt of alleen andere naam. Wij hadden vorig jaar ook een bult 100shots 30mm die nooit op de prijslijst had gestaan. De naam Golden Dus zegt mij ook niks en kopen ook al ongeveer 12 jaar producten van ze.

On topic over deze set:

ik was duizelig na het filmpje. Lijkt wel alsof ik een achtbaan zat of een TGV waar ik alles voorbij zie razen. Snelle cakes, snel filmpje….
Er komt trouwens ook wel een enorme burst en effecten uit deze 16mm buisjes. Als dit echt zo is dan heb je een gouden set voor deze prijs.

Er komt trouwens ook wel een enorme burst en effecten uit deze 16mm buisjes. Als dit echt zo is dan heb je een gouden set voor deze prijs.

Ik twijfel echter of dat in real ook zo is. Ik ben zeer sceptisch, dus houd mij op de hoogte aub mocht het inderdaad een vette burst zijn.

Ik waag 16mm zonder straat video niet en al helemaal niet als het uit de rubro/mania fabriek komt

Back
Bovenaan