Sparkling Snow [Uitloop 2019]

Artikelnummer: VWH010
Artikelnaam: Sparkling Snow
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 165 gram
Aantal Schoten: 11 schoten
Effectomschrijving: Grote wolken met blinkende sneeuwvlokken vullen de donkere decembernacht
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 18/1
Tijdsduur: 17 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €12,95
SPARKLINGSNOW-3D.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond in Rijswijk vond ik dit een van de betere: goede, heldere blink, grote boeketten en goede uitgewerkte spinning tails. Aanrader dit!

Dit was absoluut een topper, dikke tail en mooi, groot boeket. Heel fijn alternatief voor de FE. En dan die prijs, super!

Mee eens; dit was een van de weinige cakes die gisteren in Rijswijk indruk op mij gemaakt heeft.
Een positieve indruk, wel te verstaan... :)

Echt een topper voor het geld! Ik kende dit product nog niet op de demo en ik dacht dus dat het om een veel duurder artikel zou gaan bleek het dit kleine potje te zijn, top dus!

Dat er uit zo'n potje zulke mooie grote, volle boeketten kunnen komen. Ik heb zelf nog niet eerder een cake in de straat gehad waar de boeketten zo vol waren na een spinning tail. Een grote broer van deze jongen zou inderdaad leuk zijn!

Ik had hem ook, zowel voor de deur bij "de" winkel afgestoken (per twee) als in de straat, allen zeer dikke spinning tails en zeer goede strobe effecten. Volgend jaar zeker herhaling waard.

Drie van deze mooie rakkers af mogen steken en ze presteerde erg goed. Heerlijk fel witte/zilveren blinkers en staarten die niet al te hoog gaan dus komen heel erg groot en goed gevuld over! Top!

Twee van deze gebruikt voor het begin van onze finale samen met de cybercop:

Back
Bovenaan