Sparkling Pearls

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141411
Artikelnaam: Sparkling Pearls
Bruto Gewicht:...
Netto Kruitgewicht: 312,5
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Golden tail to flower crown w/lemon stars, Golden tail to flower crown w/sea blue stars, Golden tail to flower crown w/pink stars
Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€36,50

141411-3d.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze combi komt bij alle importeurs wel meer langs. Opvallen moet dit hebben van dikte kleur stars, langhangend goud en/of tempo om zich te onderscheiden. Bij Royal zijn ze niet gek, dus ik ben benieuwd.

edit: hmm, 'flower' crown, niet zozeer 'golden' crown.

Precies Mavcovic! Dit ding had prachtig fairy dust gouden willow achtige effecten, met mooie lemon stars al staan in m'n herinnering het blauw en roze niet meer zo helder voor de geest, maar even filmpjes afwachten maar ik meen vooral lemon te hebben gezien. Niettemin een prachtige cake en een leuke verrassing gisteravond op de demo.

Precies Mavcovic! Dit ding had prachtig fairy dust gouden willow achtige effecten, met mooie lemon stars al staan in m'n herinnering het blauw en roze niet meer zo helder voor de geest, maar even filmpjes afwachten maar ik meen vooral lemon te hebben gezien. Niettemin een prachtige cake en een leuke verrassing gisteravond op de demo.

Flower crown is makkelijker :p

Weinig reacties, maar toch ook één van mijn favorieten van de afgelopen demo. Staat genoteerd :D

Vond het na het lezen van de omschrijving een interessante cake en had er veel van verwacht, zeker met de prijs maar na het zien van het filmpje is het niet echt mijn ding, de effecten zijn niet echt groot en af en de kleuren verdwijnen best snel, jammer want ik vind de kleur lemon echt fantastisch in een cake.

Ik vind deze op de film van vuurwerkkoning toch wel erg sexy overkomen, mensen die gisteren in steenbergen waren en er wat meer over kunnen vertellen?

Nog een filmpje met mijn mobiel geschoten! Kan je nagaan dat het best winderig was op de demo van Rowy! Het goud deed het best!

Hierbij dan ook mijn film van deze cake, gefilmd bij de demo van Rowy afgelopen zondag.

Dit betreft een sample, heb ik mij laten vertellen door Jeroen van Royal. Of dat positief of juist negatief is, weet ik dan weer niet :p

Back
Bovenaan