Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

Gewoon rustig blijven ademen :handsup:
En afentoe wat F1 fonteintjes ofzo afsteken. Tijdens de laatste dagen ook net wat vaker een rondje lopen, om te kijken of er her en der al geknald wordt.

Richting de laatste dagen begint wel altijd de buikpijn en slapeloosheid. Rustig beetje gamen en werken help om dit af te weren :p

kriebels in de buik als de voorverkoop begint, kijken of ik een product over het hoofd hebt gezien.

Laatste jaren slaap ik gelukkig wel door maar daarvoor was ik echt een stuiterbal.

Bij mij begint het een nacht voor de voorverkoop start.
Als ik eenmaal mijn vuurwerk binnen heb, zakt de spanning weer weg en die is dan uiteraard de 31e tot 18.00 weer vol aanwezig.
Top 2000 aan en boodschappen, alles klaar zetten helpt wel met de spanning reduceren

Spanning/zenuwen vroeger altijd gehad. Laatste -tig jaren niet meer. Heerlijke periode tussen kerst en oud & nieuw. Altijd vrij genieten van alle leuke dingen.

De echte slapeloze nacht is altijd de nacht voor de verkoop. Die. nacht is elk jaar weer een drama. Al vermaak ik me prima in het nachtbrakerstopic en de rest van het forum. Top2000 erop en genieten van het moment, maar van slapen komt het niet tot amper. Laatste jaar 1.5 uur geslapen. Nachten erna slaap ik altijd prima, ook die van 30 op de 31ste.

Ik had vooral spanning of het wel zou lukken al mijn bestellingen op te halen op de fiets/ met het ov. Is met de nodige strubbelingen allemaal gelukt maar ik was de 31e helemaal kapot s avonds, zat zelfs te twijfelen om gewoon the gaan slapen om 22:00 :D Ik pak het dit jaar helemaal anders aan Hihi

De echte slapeloze nacht is altijd de nacht voor de verkoop. Die. nacht is elk jaar weer een drama. Al vermaak ik me prima in het nachtbrakerstopic en de rest van het forum. Top2000 erop en genieten van het moment, maar van slapen komt het niet tot amper. Laatste jaar 1.5 uur geslapen. Nachten erna slaap ik altijd prima, ook die van 30 op de 31ste.

Temazepammetje erin, ben je zo weg :wink:

Niet echt last van spanning. Wel altijd een vage droom paar keer per jaar dat ik de vuurwerkbestellingen ben vergeten op te halen etc haha.

De spanning voor de laatste dag is nooit meer echt aanwezig, maar voor de eerste verkoopdag des te meer! Dan ben ik niet te houden en slaap ik ook echt onrustig, wat er toe leidt dat de rest van de dagen ik wél prima slaap. Da's dan wel weer lekker!

ik heb dit jaar op de 30e nog een festival waar ik heen ga, dus zal op die manier heel wat stoom wete af te blazen wss. of niet en t wordt een soort dubbele spanning voor beide dingen, maar daar komen we maar op 1 manier achter

Er blijft altijd een soort spanning die laatste week van december. De tijd is zo gaaf, alles klopt en overal is gezelligheid. Dus een bepaalde spanning is er zeker, maar niet zoals vroeger. Dagen vol adrenaline en snel afgeleid, dat is er tegenwoordig niet meer.

De laatste paar jaar is het qua spanning gelukkig een stuk minder. Ik merk dat het rustiger aan doen helpt om minder spanning te hebben. Je hoeft niet meer te bedenken wanneer dit wanneer dat etc. Dus de spanning valt reuze mee gelukkig.

Hier ook niet echt last van spanningen, tenzij de weerberichten weer net zijn zoals afgelopen jaar.

Hoe dichter oud en nieuw nadert, hoe meer spanningen. Met als hoogtepunt oudejaarsdag tot 18:00. Als we dan eindelijk los mogen verdwijnt de spanning.

Elk jaar is de aanvliegroute weer anders van de dagen. Het meest bepalende van de spanning is hoe de dagen worden ingedeeld en wat je doet. Als ik bij wijze van spreken 27 december binnen zit niks te doen, dan kan ik mezelf opvreten. Maar ga ik een rondje fietsen/rijden met de auto of kerstbomen slepen met de jeugd dan is het makkelijk te doen.

Sinds dat we niet meer overdag mogen stoken valt het op 31 december wel echt mee met de spanning! Vind het ook lekker om dan ff wat boodschappen te doen en mensen te kijken die stijf van de stress door die winkel rennen om de laatste dingen voor oudejaarsavond te regelen. Maar zodra dan de schemer in valt en het dichter bij 18:00 komt slaat het helemaal om en zit ik te shaken op de bank. Zodra dat eerste lontje is aangestoken, en dan maakt het niet eens uit wat het is een fonteintje of simpele cake ofzo dan loopt alle spanning er helemaal uit en ben ik weer de rust zelfe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan