[Spanje] Vuurwerkfolders Valencia 2007

czskorpion

VWC lid
Hoi,

Ik heb dit topic al eerder op FPM gepost maar ik zie dat er hier ook om gevraagd wordt dus bij deze :

De mensen die geweest zijn zullen de foldertjes al thuis hebben liggen en er al wat dingen hebben uitgezocht. Voor diegenen die in de toekomst naar het feest toe willen heb ik de huidige foldertjes die ik had gescand en in PDF formaat online gezet.

Folder El Fallero 2007

Folder Pyroshopping 2007

Folder Pyroshopping 2006 (nog steeds online)

Folder 'Petardos' 2007 (diverse kleine winkeltjes door de stad heen)

Foldertje van Pyrocoet heb ik niet dus die kan ik helaas ook niet inscannen.

Groet,
Ray

Bedankt man, hiermee maak je veel mensen blij, goede zet. :wink:

Ik wil er wel even bij zeggen dat je je over het algemeen wel op die prijzen kunt richten, maar voornamelijk de prijzen in de folder van de Pyroshopping niet geheel kloppen. Zo staat daar een cake in (New World?) voor €28,-, maar wanneer je hem bestelt zit je op de €49,-... Ze geven dan ook aan dat niet alle prijzen kloppen, lekker handig om ze dan uit te delen... :wink: Zo zijn er dus meer prijzen die niet kloppen, ook enkele knallers staan er verkeerd in...

Weet niet of het hier thuis hoort maar ben verschillende keren naar pyroshopping geweest en heb daar gevraagt om de 50mm shell kitjes geen een keer was die op voorraad..

Hoe zit dat? worden ze zoveel verkocht of verkopen ze het liever niet?

Hele goede zet, bedankt:)

Ik heb enkele van die shell kitjse van pyroshopping ontstoken zien worden, echter kun je beter die van El Fallero nemen. Vind ze een stuk mooier.

hey

kan je bij die pyroshopping nou het hele jaar door halen dus ook in de zomer vakantie?

b.v.d sharkyboy

Ik kan het op de folder van de Pyroshopping niet vinden, maar ik ga ervan uit dat we het ook kunnen vergelijken met El Fallero. Op die folder staat "Venta de pirotecnia todo el año", oftewel de vuurwerkwinkel voor het gehele jaar. :wink:

:bye:

de winkels zijn het hele jaar open alleen dan ff de openingstijden in de gaten houden.
wij zijn vorig jaar in denia geweest en dar zit ook een pyroshopping.
heb er 2 dezelfde folders mee genomen DUS ik heb er 1 over voor degene die het eerst komt:)

grtzzz

Back
Bovenaan