Space Invasion

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1930
Artikelnaam: Space Invasion
Netto Kruitgewicht: nvt
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: 10 futuristische pijlen kiezen het luchtruim, met grote boeketten!
Tijdsduur: nvt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 24,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1930_space_invasion_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er ook wel benieuwd naar. Iemand die hier meer informatie over heeft? Zou voor ons een leuke toevoeging kunnen zijn aan het assortiment.

Wauw, deze hebben wel een zeer tof label / design!! Alleen daarvoor zou ik ze al bijna willen hebben :D

Bedankt voor het filmpje. Mijn ervaring is dat producten van wolff in het echt nog beter overkomen dan hun eigen china films. Ik verwacht dan ook veel na het zien van deze film van wolff. Dit kon nog wel eens hun eigen veel duurdere killing arrow gaan verslaan als de oudennieuw filmpjes er van zijn gemaakt.

Wij zijn nieuwsgierig geworden door de foto. Tien mooie labels en je krijgt er nog goeie vuurpijlen bij ook zo te zien.

We nemen ze op in het assortiment en zijn erg benieuwd hoe ze in real life zijn. Back to the future!

Dit jaar deze pijlen nog bij gekocht na het filmpje bij de knallende ketel. Pijlen schieten vrij hoog de lucht in maar de effecten zijn ontzettend mooi. Er zit 33,5 gram kruit in per pijl, de effecten zijn misschien iets kleiner als de light year maar zeker mooie pijlen!

Inderdaad mag er iets minder stijglading in, worden de effecten iets groter, maar deze vielen toch in de smaak bij de hele groep. Hele heldere blinkers zitten er tussen.

Het waren mooie pijlen. effecten net zo groot als bij lichtyear bij mij. Echter zit er boven in de kop een flinke prop gips in en die kreeg ik op mijn hooft wat best wel zeer deed.

Back
Bovenaan