Sound Barrier

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 815
Artikelnaam: Sound Barrier
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 374 gram
Aantal Schoten: 72
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,95 euro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch nog nieuwe producten?
Wolff is heel erg goed bezig, aan hun "eigen" collectie zijn ook top producten toegevoegd. Ben benieuwd naar de nieuwe producten van Lidu en andere overgenomen B&W collecties. :)

Heerlijke knalcake zeg! Lekker tempo, wat finale salvo's erbij, helemaal top!
Ik zal deze daarom ook aanschaffen in de vorm van Burst Duo! :)

Zeer goede knalcake. Knalt in mijn ogen iets minder hard dan de SS, maar door zijn opbouwende tempo is dit een cake op zich. Verhoudingsgewijs wel goedkoper dan de Silver Salute.

Toen ze bij product 8 waren de Titanium Thunder vond iemand waar mee ik ging al dat de cake hard ging, toen zei ik al wacht maar tot nummer 29 de Silver Salute maar vond hem toch niet zo hard tot dat de Sound Barrier kwam en dat voelde je wel aan je oren dus voor mij dit jaar geen Silver Salute maar gewoon een Sound Barrier. :D

lijkt mij ook een erg goede cake. ga hem ook zeker halen als ik hem ergens tegenkom. want ik heb nog geen dealer gevonden die deze verkoopt. het ritme van deze cake spreekt mij erg aan!

Vond dit op de demo van Rijswijkse Vuurwerkhal een erg goede cake en nog ietsjes harder dan de Silver Salute. Heerlijke klappen kwamen er vanaf!

Toen de silver salute kwam toen dacht ik, nu krijgen we weer de knallen. Verwachte er wat teveel van misschien. Maar toen kwam de Sound Barrier en die knalde echt als een gek. Geweldig ding. Ook het tempo is prima!

Sound Barrier

lijkt mij ook een erg goede cake. ga hem ook zeker halen als ik hem ergens tegenkom. want ik heb nog geen dealer gevonden die deze verkoopt. het ritme van deze cake spreekt mij erg aan!

TLVD,

Dutch-Fireworks in Tiel verkoopt deze. 20 minuutjes rijden!

Bob1

Toen de silver salute kwam toen dacht ik, nu krijgen we weer de knallen. Verwachte er wat teveel van misschien. Maar toen kwam de Sound Barrier en die knalde echt als een gek. Geweldig ding. Ook het tempo is prima!

ik denk dat veel mensen dat hebben gehad de Silver Salute was natuurlijk dé verrassing van vorig jaar en de beste knal cake waardoor nu bij iedereen de verwachting hoog was. "De Silver Salute staat op de schietlijst dus we gaan knallen!"

Nu komt men bij Wolff met deze bak op de proppen en wat voor bak! voor veel mensen een zekerheidje na de eerste keer in het echt. zeker voor die prijs! je telt er 9 eurootjes meer voor dan voor een Silver Salute en dat is méér dan waard!

ik denk dat veel mensen dat hebben gehad de Silver Salute was natuurlijk dé verrassing van vorig jaar en de beste knal cake waardoor nu bij iedereen de verwachting hoog was. "De Silver Salute staat op de schietlijst dus we gaan knallen!"

Nu komt men bij Wolff met deze bak op de proppen en wat voor bak! voor veel mensen een zekerheidje na de eerste keer in het echt. zeker voor die prijs! je telt er 9 eurootjes meer voor dan voor een Silver Salute en dat is méér dan waard!

Ik moet er 17 euro extra voor neertellen. 22,95 vs 39,95

Back
Bovenaan