Sky Runners [Pijlen Ass.]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5017
Artikelnaam: Sky Runners
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Een mooi pijlen assortiment met 10 stuks 40 grams pijlen met de allermooiste uitwerkingen.
2x A: rode palm en witte blink
2x B: rood en groen boeket
2x C: gouden willow
2x D: blauwe boeket met chrysanthemum
2x E: paars boeket

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 35 m
Richtprijs: € 34,95
Voorverkoopprijs: € 29,95

sky_runner.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
De pret kan niet op:) Ik had gehoord dat er een kwalitatief goed pijlenpakket in de maak was dus dat zal vast over dit pakket gaan. Adviesprijs even afwachten maar hopelijk netzoals lightyear rond de €30

Het klinkt een beetje als Light Year pijlen en ze hebben de vorm van de Light Year pijlen, als het ze ook zijn lijkt het mij wel leuk. Ik bedoel er is niks mis met het Light Year pijlen pakket, om even bescheiden te zijn.

Ik had de pijlen dit jaar, en ondanks de wind toch geschoten, het was zeker de moeite waard. De effecten waren voor Nederlandse begrippen groot, en de klappen hard. Vooral het crackling chrysantium effect met de donkerblauwe mines vond ik erg mooi. Maar het beste van deze pijlen was, was dat de lontbeschermers er makkelijk vanaf kwamen!

Dus als eerbetoon, draag ik een maand lang het draakje van China Red als avatar, ook omdat het er leuk uit ziet!

Mooie pijlen alleen twee die ik schoot gingen de lucht zonder knal of uitwerking.
Hadden meer mensenhier last van.

echt heerlijke pijlen! stond echt versteld wat voor boeket hier van af kwam! echt prachtig! , volgend jaar komen ze er weer in! en dat voor maar 30 euro!

--------------

@ post hierboven, bij mij gingen alle 10 de pijlen af!

--pyro99:bye:

Sky Runners Pijlen ass

Sky Runners Pijlen ass

Artikelnummer: CR5018
Artikelnaam: Sky Runners 3 stuks
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 40 gr
Effectomschrijving: Een mooi pijlen assortiment met 3 stuks 40 grams pijlen met de allermooiste uitwerkingen 1) White glitter + gold willow 2) Blue stars + gold willow 3) Bue stars + brocade
Richtprijs: info volgt

Sky Runners (10)

Sky Runners (10)

Artikelnummer: 5019
Artikelnaam: Sky Runners
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Effectomschrijving: Een mooi pijlen assortiment met 10 stuks 40 grams pijlen met de allermooiste uitwerkingen.
2x A: Brocade with white glitter +brocade
2x B: Blue stars + gold willow
2x C: Blue stars + brocade
2x D: Green coco
2x E: White glitter + gold willow

Richtprijs: info volgt

cr5019.jpg

Laatst bewerkt:
wel een goede morgen ik ben er weer na een lange lente/zomer slaap uhmm lijkt deze niet een beetje op het pakketje light year pijlen???

wel een goede morgen ik ben er weer na een lange lente/zomer slaap uhmm lijkt deze niet een beetje op het pakketje light year pijlen???

Het is gewoon een omlabeling, vorig jaar werden ze ook al verkocht, het zijn nagenoeg dezelfde pijlen. Waarschijnlijk een andere fabriek maar dezelfde effecten.

Het zijn trouwens goede pijlen, ik had ze vorig jaar en ik vond ze zeker mijn geld waard.

Het is gewoon een omlabeling, vorig jaar werden ze ook al verkocht, het zijn nagenoeg dezelfde pijlen. Waarschijnlijk een andere fabriek maar dezelfde effecten.

Het zijn trouwens goede pijlen, ik had ze vorig jaar en ik vond ze zeker mijn geld waard.

nou we zullen het zien toch tja ik had afgelopen jaar vette pech halve bestelling niet meer leverbaar.

Nee Bram95, ze zijn nu beter dan de omlabelingen van vorig jaar.
Ook de stijglading is aangepakt omdat er vorig jaar soms problemen mee waren.

Back
Bovenaan