Silver Crack [Uitloop]

Artikelnummer: NL411
Artikelnaam: Silver Crack
Effectomschrijving: zilverfontein met crackling
Richtprijs: €3.50,-
Verpakkingseenheid: 30/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Eindelijk het juiste filmpje gevonden op mn overvolle PC.
Mooie fontein met spetter harde crackling.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Wat een goede fontein is dit zeg! Loeiharde crackling, echt super hard en echt heel erg dik. Had hem 4x maar wanneer je dit een keer of 8 tegelijk doet als opening van je show, trek je echt de aandacht. Wat een topper!

Wat een goede fontein is dit zeg! Loeiharde crackling, echt super hard en echt heel erg dik. Had hem 4x maar wanneer je dit een keer of 8 tegelijk doet als opening van je show, trek je echt de aandacht. Wat een topper!

Klopt helemaal, had er dit jaar ook weer 5. Wat een geweld zit er in deze fontein!
Jammer dat ze eruit gaan, tenminste volgens mij gaat ie/ is ie eruit gehaald.
Als je 'm nog kan krijgen moet je 'm zeker nemen :)

super goede fontijnen inderdaad! beter dan de hot cannon of phlox van royal! veel meer herrie

Klopt helemaal, had er dit jaar ook weer 5. Wat een geweld zit er in deze fontein!
Jammer dat ze eruit gaan, tenminste volgens mij gaat ie/ is ie eruit gehaald.
Als je 'm nog kan krijgen moet je 'm zeker nemen :)

Had hem bij Haokan, hoop dat ze hem voor dit jaar nog even hebben, ff inslaan dan. Echt een geweld komt eruit. Heb je die 5 tegelijk gedaan en gefilmd?

Erg goede fonteinen! Gaat niet heel lang door, maar groots spektakel (voor een fontein).

Had hem bij Haokan, hoop dat ze hem voor dit jaar nog even hebben, ff inslaan dan. Echt een geweld komt eruit. Heb je die 5 tegelijk gedaan en gefilmd?

Ik had ze ook bij Haokan :wink:
Ik ga ze ook zeker inslaan als ze nog steeds verkrijbaar zijn :thumbup:
Dit jaar had ik ze 1 voor 1 afgestoken en niet gefilmd helaas.
Vorig jaar had ik er wel 5 tegelijk (soort van dan) afgestoken en gefilmd.
Toen was het allemaal nog niet zo mooi op film, maar om even een idee ervan te krijgen:

Bij 1:20 beginnen ze ongeveer

Jwtjuh :bye:

Back
Bovenaan