Sickness 6: Selfmade 130 shots knalcake

Onze eerste video van onze (natte) jaarwisseling 2012-2013.
Wij hebben een project gemaakt van 112 sick 6 en 18 thunderking single shots.

Het duurde een middagje om alles in elkaar te bouwen, maar we zijn erg trots op het resultaat.

Kijk en geniet!

Reacties zijn welkom!

heb niet idee dat dit er 130 waren maar goed. sick 6 is wel prachtig om te gebruiken met een mooie tail erbij. klasse gemaakt hoor

Mooi gedaan!
Sick6 is zeker goed voor zulke projecten door de mine, ook zijn ze best goedkoop te krijgen natuurlijk :D
Welke 'Thunderkings' zijn die andere?

Leuk dat jullie altijd van die projecten maken. Is altijd een leuke bezigheid. Heb alleen het idee dat je niet echt goedkoper uit bent met een goede knalcake, ik zelf zou dat liever gewoon doen. Heb zelf helemaal geen zin meer om lang te knutselen voor iets wat je ook kant en klaar kan kopen. Maar ieder zijn ding. Bedankt voor het delen!

Leuk dat jullie altijd van die projecten maken. Is altijd een leuke bezigheid. Heb alleen het idee dat je niet echt goedkoper uit bent met een goede knalcake, ik zelf zou dat liever gewoon doen. Heb zelf helemaal geen zin meer om lang te knutselen voor iets wat je ook kant en klaar kan kopen. Maar ieder zijn ding. Bedankt voor het delen!

Wij waren ongeveer 35 euro kwijt voor dit project. Voor dat geld kun je volgens mij geen 130 shots knalcake kopen. Daarnaast vinden wij het gewoon leuk om dit soort projectjes te maken! Het geeft toch een kick als iets wat je zelf maakt zo mooi de lucht in gaat.

Back
Bovenaan