Showtje gietjo 2014/2015

gietjo

VWC lid
Hierbij een showtje van mij tijdens de nieuwjaars nacht.

Foutje was de Cross, die had ik op die lokatie beter niet kunnen gebruiken. Maargoed, ook weer een leermoment met godzijdank geen gevolgen.

De cameraman had ook wat foutjes. grrrrrrr. Kijk zelf maar. Ook dat is helaas niet anders.

Volgende keer zet ik misschien wel een statief erbij, zodat de mensen die wat filmen alleen maar omhoog en omlaag kunnen.

Schietlijst:

2x Down Under
2x It's Mine
1x Crackling Wave
1x Cross
2x Massive
5x Concerto Rosso
2x Happy Thunder
2x Big Momma
4x Hoogmoed
4x Raw Whistler
6x White Thunder
4x Woede

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit jammer van die cross maar zoiets doe je ook niet bewust gelukkig goed afgelopen.

Mooi showtje, lekker veel en mooie combinaties.

Krijg zelf steeds meer zin om volgend jaar zelf ook eens een showtje neer te zetten bij het zien van al die projecten van iedereen.

Lekker showtje Gietjo!
Met de Cross zit je wat krap inderdaad, maar dat is op video nog lastig te beoordelen.

Heb je een complete schietlijst?

Kep zelf liever dat een ander het filmt kan ik meer genieten heb je alleen het risico dat ze hem verkeerd vast houden of verkeerd filmen :p

Was helemaal niet verkeerd gefilmd! Dit ging bewust zo te zien, de filmer heeft gelijk dat het opstijgen van de lading net zo indrukwekkend kan zijn dan het effect.

Ik zou er blij mee zijn geweest . Ik heb iig alsnog genoten van je film!

Hele mooie show, complimenten man!

Mag ik vragen hoe je de show in elkaar hebt gezet? Gewoon doorlonten?

Was helemaal niet verkeerd gefilmd! Dit ging bewust zo te zien, de filmer heeft gelijk dat het opstijgen van de lading net zo indrukwekkend kan zijn dan het effect.

Ik zou er blij mee zijn geweest . Ik heb iig alsnog genoten van je film!

In eerste instantie was ik er niet erg blij mee, en hij is daarom net pas uit de revalidatie. hahahahhahahaha.

Nu stoort alleen het eindschot me nog. Dat was namelijk echt veel breder dan op de film.

Hele mooie show, complimenten man!

Mag ik vragen hoe je de show in elkaar hebt gezet? Gewoon doorlonten?

Bedankt!!!

Eerste paar cakes los met de fakkel gedaan. Vanaf de cross alles op een schietkist.

Back
Bovenaan