Showtje 2014-2015

Ben dit jaar van plan om om 00.00 uur een showtje te gaan geven, het is dan weer inmiddels 5 jaar geleden dat ik voor het laatst bij me ouders oud en nieuw heb gevierd. Ik wil daar de buurt laten zien dat het vuurwerk nog steeds in me leeft :p.

Dit is me bedoeling op volgorde:
Oude Volgorde :
* 6x stadionfakkel
* 3x 100 K
* Traca 120 m
* 6x Igination fontein
* 20x Romeinse Kaars 10 st 10 balls
* 2x Grote Fluitbak
* 6x Raw Whistler 40 schots
* 2x King Cobra 30 schots
* 2x Warrior Collection 6 cakes 19 schots
* 2x Triple Treasure Box 83 schots
* 2x Royal Celebration Box 196 schots
* 2x Razor 111 schots
* 4x Raptor 111 schots
* 2x Immortal Gold 100 schots
* 8x Secret Salute 54 schots

Bedoeling is eerst de fakkels aan te steken, als deze bijna klaar zijn 3x 100 K met aan het einde de traca 120 m eraan geknoopt. Dan 6 Fonteinen, na ongeveer 6 sec de romeinse kaarsen mee te laten gaan in \\|// . Als deze bijna klaar zijn gaan de 2 grote fluitbakken de lucht in, zat te denken aan Marians Attack 900 schots of de 1000 schotsbak bij Zena. Daarna 2 rijen van 3 Raw whistlers doorgelont met aan het einde de King Cobra. Als de laatste schoten van King Cobra zijn begint de Warrior Collection in 2 lijnen. Daarna worden de Triple treasure, royal celebration, razor, raptor, Immortal Gold en de Secret Salutes aan elkaar doorgelont zodat ik ook op een afstandje kan gaan genieten. Bij de Raptor is het de bedoeling dat er even 4 lijnen gaan lopen, namelijk eerst 4x Cake A, dan B, dan C en dan D.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, op en aanmerkingen zijn altijd welkom :D

Nieuwe Volgorde :
* 6x stadionfakkel
* Traca 120 m
* 20x Romeinse Kaars 10 st 10 balls
* 6x Igination fontein
* 2x Grote Fluitbak
* 6x Raw Whistler 40 schots
* 2x Crackling Wave 36 schots
* 1x Warrior Collection 6 cakes 19 schots (omdat deze serie niet meer te krijgen is gebruik ik hem 1x)
* 1x Zena Cake Box 144 schots
* 1x Zena Ravolution 188 schots
* 2x Triple Treasure Box 83 schots
* 2x Royal Celebration Box 196 schots
* 2x Razor 111 schots
* 4x Raptor 111 schots
* 4x Zena Golden Box 70 schots
* 2x Immortal Gold 100 schots
* 8x Secret Salute 54 schots
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is er al besteld of heb ik al:
6x Stadionfakkel
1x Warrior Collection 6*19 schots
1x Razor 111 schots
1x Raptor 111 schots
2x Royal Celebration Box 196 schots
1x Zena Cakebox 144 schots
20x Romeinse Kaars 10 balls 10 stuks
6x Igination fontein
6x Raw Whistler
1x Zena Revolution 188 schots
1x 32 Kanaals Schietkist
2x Crackling Wave 36 schots
4x Zena Golden box 70 schots

Het meeste word besteld bij haokanvuurwerk.

Laatst bewerkt:
wat misschien ook handig is is om in januari naar BE te gaan (als het niet te ver is).
hebben daar op alle cakes 50% korting en op veel meer! 1000 shots fluitbak 25,00 en veel zena boxen helft van de prijs

Ik raad het je af om al die doorlontboxen aan elkaar door te koppelen, als er 1 niet lekker doorloopt of zelfs ermee stopt dan valt je show in duigen. Je kan ze beter los fakkelen alleen dan zie je er zelf minder van. Of je schiet elektronisch zodat je alles zelf kan zien en perfect kan timen.

wat misschien ook handig is is om in januari naar BE te gaan (als het niet te ver is).
hebben daar op alle cakes 50% korting en op veel meer! 1000 shots fluitbak 25,00 en veel zena boxen helft van de prijs

Heb daar ook even naar gekeken, alleen me geld is deze maand op voor vuurwerk. Hou baarle wel in de gaten of ze leuke actie hebben.

Ik raad het je af om al die doorlontboxen aan elkaar door te koppelen, als er 1 niet lekker doorloopt of zelfs ermee stopt dan valt je show in duigen. Je kan ze beter los fakkelen alleen dan zie je er zelf minder van. Of je schiet elektronisch zodat je alles zelf kan zien en perfect kan timen.

Heb ook aan elektronisch zitten denken, Welk systeem zou je me aanraden, qua prijs moet het ook te doen zijn, tis maar voor 1 jaar waarschijnlijk.

Bij nader overleg met vincer, toch maar ervoor gekozen om elektronisch te gaan schieten. Met een 32 kanaals schietkist van Vincer.

Bedankt !!!!!

Goede keus, ben het namelijk helemaal met vincer eens. Vergis je alleen niet in wat elektronisch schieten kost en geef jezelf wel de kans om te
Leren elektronisch te schieten ff
Bij nader overleg met vincer, toch maar ervoor gekozen om elektronisch te gaan schieten. Met een 32 kanaals schietkist van Vincer.

Bedankt !!!!!

De kosten zijn na aanschaf van een schietkist niet zoveel meer. 100 ontstekers voor 30 euro is goed te doen. Jezelf leren om elektronisch te schieten dat is alleen maar leuk. Je moet het zeker wel even leren maar er is genoeg te vinden op de fora.

Ik zou zelf persoonlijk geen matten of iets dergelijks in een show combineren, doen voor mij een beetje afbreuk er aan. Ook om kosten te besparen kan je dat ook beter achterwegen laten. Je lijstje ziet er voor de rest goed uit en ik zou dan de 2e en 3e stap van je show wegschrappen, dus de 120 meter traca en de 100.000 klappers.

De romeinse kaarsen zou je beter kunnen vervangen door 3 keer ( in W-shape dus ) Blazing devils van Wolff. Een zeer goedkoop potje, met mooie tails. Als je hier niet aan kan komen dan zou ik even kijken wat wel de mogelijkheden zijn. Ik zie vooral Rubro vuurwerk in je lijst, dus dan zou ik even 1,2,3 niet weten wat een goede vervanger is. Romeinse kaarsen zijn in Nederland van slechte kwaliteit en dat ziet er ook zo l*llig uit in je show.

Veel plezier iedergeval!

Ik zou zelf persoonlijk geen matten of iets dergelijks in een show combineren, doen voor mij een beetje afbreuk er aan. Ook om kosten te besparen kan je dat ook beter achterwegen laten. Je lijstje ziet er voor de rest goed uit en ik zou dan de 2e en 3e stap van je show wegschrappen, dus de 120 meter traca en de 100.000 klappers.

De romeinse kaarsen zou je beter kunnen vervangen door 3 keer ( in W-shape dus ) Blazing devils van Wolff. Een zeer goedkoop potje, met mooie tails. Als je hier niet aan kan komen dan zou ik even kijken wat wel de mogelijkheden zijn. Ik zie vooral Rubro vuurwerk in je lijst, dus dan zou ik even 1,2,3 niet weten wat een goede vervanger is. Romeinse kaarsen zijn in Nederland van slechte kwaliteit en dat ziet er ook zo l*llig uit in je show.

Veel plezier iedergeval!

In het verlengde hiervan zou ik de matten (stap 2 en 3) inderdaad laten, en stap 4 en 5 omdraaien.

Dan heb je fakkels, rustige opbouw met romeinse kaarsen en dan fonteintjes met "eindschot", waarna er alleen nog maar luchteffecten volgen.

Verder ziet de lijst er niet verkeerd uit!

Veel plezier iedergeval!

De 100K rollen heb ik nog liggen van vorig jaar, dus daar zitten geen kosten aan en de traca wil ik er in hebben om de aandacht te gaan trekken van de buurt, plus ik vind hem zelf heel gaaf :D. Romeinse Kaarsen zijn al besteld, er gaan er in 1 keer 200 af dus denk dat het wel een leuk zicht is. Ben hier in de buurt nog wel aan het rondkijken of ik cakes kan krijgen met een Tail, net als Color Tail van het buurtassortiment. Dat zijn mooie felle staarten Blazing Devels ben ik hier in de buurt nog niet tegen gekomen.

Bedankt voor je tips !

In het verlengde hiervan zou ik de matten (stap 2 en 3) inderdaad laten, en stap 4 en 5 omdraaien.

Dan heb je fakkels, rustige opbouw met romeinse kaarsen en dan fonteintjes met "eindschot", waarna er alleen nog maar luchteffecten volgen.

Verder ziet de lijst er niet verkeerd uit!

De Matten laat ik erin zitten, Bedoeling is dat ze alle 3 tegelijk gaan en dan de traca. Dan denk ik dat ik eerst de matten en de traca doe, en dan de fakkels---> Kaarsen ----> Fonteinen ----> En gaan met die banaan :P

Bedankt!!!

Lijstje is inmiddels al een beetje aangepast

Update:

Weer een bestelling de deur uit gedaan :D

2x Crackling Wave 36 schots
4x Zena Golden box 70 schots

Nog even en me show is helemaal besteld :D

Ik zou als ik jou was nadenken om misschien meer shots Romeinse kaarsen te nemen, die schieten wat netter en hoger. In de totaalprijs maakt dat niet heel veel verschil natuurlijk.

Ik zou als ik jou was nadenken om dit allemaal zo openbaar te plaatsen. Je zal de eerste niet zijn die een bezoek krijgt aan het eind van het jaar omdat je meer dan 25kg heb. Bezint voordat gij begint!

Back
Bovenaan