Showdown

Ruben

VWC lid
Product-771-Showdown.jpg

Artikelnummer: 771
Productnaam: Showdown
Aantal schoten: 48
Aantal grammen: 500 gram
Adviesprijs: 29,95
Bron: Vuurwerkvlijmen.nl

Laatst bewerkt:
Ik ben erg benieuwd naar een filmpje hiervan. Als dit in de richting van de Break Down en Ultimate Force kan dit in potentie weer een toppertje uit de B&W stal zijn.

Eerlijk gezegd, denk ik dat dit ook gewoon een toppertje zal zijn.

Ben nu nog benieuwder naar een filmpje, bedankt voor de info moontan.:thumbup:

Hoe mooi zou het zijn als de fluiten net zo hard/rauw zijn als de fluiten bij de Sky Screamers van Skyline.

:bye:

ik hoop ook snel op een filmpje want volgens mij gaat deze bak helemaal los.. crosette palms kom je eigenlijk alleen maar tegen in prof vuurwerk en als het aan mij licht staan er dit jaa 3 van deze dingen tegelijk te knallen in de straat!

maar nu eerst het filmpje afwachten of de effecten ook goed uit de bus komen:)

hier het filmpje gepost door Mr.Y^ op avp

de effecten kloppen alleen niet meer die omschijving die moontan eerder heeft gepost en dat is toch erg jammer, dus ik weet niet waar die pronk vuurwerk de effecten vandaan heeft gehaald of dat ze zomaar wat uit de mauw schudden want ander wil ik ook wel weten welke pot die effecten wel heeft:wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

groetjes kevin

Laatst bewerkt door een moderator:
hier het filmpje gepost door Mr.Y^ op avp

de effecten kloppen alleen niet meer die omschijving die moontan eerder heeft gepost en dat is toch erg jammer, dus ik weet niet waar die pronk vuurwerk de effecten vandaan heeft gehaald of dat ze zomaar wat uit de mauw schudden want ander wil ik ook wel weten welke pot die effecten wel heeft:wink:

http://nl.youtube.com/watch?v=1X_XC7Ec0Q0

groetjes kevin

Ik kan op dit moment niet beoordelen wie van de twee nu gelijk heeft.
Of Pronk, of de maker van het filmpje.
Wie weet komt Brave en Wichers zelf nog met een filmpje of wordt de Showdown nog op een demo geshowd.
Wordt vervolgd.
:bye:

Mmmm, ja kzit eigelijk wel na te denken om em te kopen.... wel gaaf zon grote 500 grams en voor maar 30 euries is het wellicht proberen waard? maar ben ook aant w8en op filmpje van B&W :idea:

Deze heb ik zojuist gezien bij een demo en ik vond deze 500-grammer maar tegenvallen. Voor deze cake schoten ze de Multi Shock. Vergeleken daarmee legt deze cake het af. Vrijwel dezelfde effecten en burstknallen, maar dan zonder finale. Deze laat ik staan, dit jaar.

Impressie van deze cake.
Filmpje genomen tijdens demo in Volkel
Met dank aan voreifelrambo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
jammer hoor dat deeerste effectomschijving niet klopte, naja ik had hem toch al besteld dus helaas he:wink: maargoed voor de prijs die ik betaald heb vind ik het nog wel kunnen..

100.000 rol + showdown voor 59 euro:)

Ik vind hem best wel tegen vallen zeg want toen de effectomschijving zag dacht zal wel mooie blok zijn..

neem liever iest anders voor die 29.95

:bye::bye:

Ik heb deze gekocht dit jaar. Kostte 12,50 bij Zwarte Markt/ Hollandivani. Voor 12,50 een leuke pot, maar niet denderen goed. Kleine effecten.

Back
Bovenaan