[Show] Vuurwerktotaal Zoetermeer Oosterheem - 8 december 2023

Was weer ff kruitsnuiven met vrouwtje, stefantvs, DarkSoul, Rickster, Plintje en Herdervriend. Vwt blijft toch mooie producten hebben.

Voor mij de eerste keer deze locatie bezocht. Parkeren is daar top. Ondanks dat was ik te laat om nog het bruggetje over te kunnen. Heb een kort maar toch redelijk krachtig showtje gezien. Volgens mij de nodige klassiekers gezien, maar ook de Scuba. Ik moet zeggen dat ik deze live dikker ervaren heb dan op de product video.

Ook even langs geweest. Leuke show met mooie producten van VWT.
Lekker dichtbij en tussen de gebouwen knalt het altijd goed.
Als met die spinners de Scuba is, dan is dat een toppertje!

Zo te zien stond ik zowat naast herdervriend :biertje:
Mocht dat de Scuba geweest zijn, dan komt die direct op me wenslijstje want zulke mooie spinners met heldere kleuren kom je bijna niet tegen.

Op verzoek de schietlijst

1. Deep pulse
2. Smoke elephant
3. White red rebbel
4. Scuba
5. Future hulk
6. Zorro
7. Dark gold box
8. The spy
9. Coloured leopard
10. Street muscle
11. Tactical mind
12. Wick@ sick fan + epulz
13. One loud cloud

Mooie show gezien met inderdaad veel vuurwerktotaal producten.

Die scuba is zeker top vond ik het beste product wat er tussen zat.

Leuk showtje gezien gisteravond. Gelijk even mijn nieuwe mic kunnen uittesten. :) Het was ook weer erg gezellig met alle liefhebbers! De Scuba vond ik erg goed presteren. Een unieke cake!

Bij het opnieuw kijken op de video's vind ik de waaiercakes Zorro (gekleurde tips) maar vooral ook The Spy (combinatie rood/blauw/geel en mooie mines) echt geslaagd!

Laatst bewerkt:
Hierbij ook mijn film van gisteren.

Je moet er niet al te ver voor willen rijden, maar ik vond het toch zeker een geslaagd showtje. Fijne lokatie ook, omringd met flats. Klinkt hier heel best. Ik was verrast om na afloop te horen dat alle producten zonder kooi waren. Bij de meeste was dat écht niet te horen. Leuk om met de schietlijst hierboven een aantal nieuwe artikelen eruit te pikken. Scuba viel mij op in positieve zin. Ook The Spy was erg goed.

Back
Bovenaan