[Show] Vuurwerktotaal Zoetermeer Oosterheem - 8 december 2023

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Zoetermeer
Datum: Vrijdag 8 december 2023
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Vermoedelijk Pyromax
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: Show verzorgd door Vuurwerktotaal Zoetermeer

Credits naar Torrr voor de beelden van 2022

Ik ga hier vrijdag ook wel even kruitsnuiven. Voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Wat is een goede plek om te kijken? Ga er stiekem vanuit dat ze het vanaf dat eilandje schieten?

Ik ga hier vrijdag ook wel even kruitsnuiven. Voor de ervaringsdeskundigen onder ons. Wat is een goede plek om te kijken? Ga er stiekem vanuit dat ze het vanaf dat eilandje schieten?
Het "bruggetje" over en langs het water gaan staan.

Het is voor mij wat krap aan, maar filmpje ziet er goed uit. Lukt mij alleen als het parkeren op korte afstand een beetje te doen is. Kan een Sweetlaker uitsluitsel geven? Bij voorbaat dank.

Het is voor mij wat krap aan, maar filmpje ziet er goed uit. Lukt mij alleen als het parkeren op korte afstand een beetje te doen is. Kan een Sweetlaker uitsluitsel geven? Bij voorbaat dank.

Screenshot_1.png

Rood : schietveld
Groen : beste plek om te kijken
Blauw : parkeren op de straat of in een grote parkeerkelder onder winkelcentrum

Is het idd maar 5 minuten? Dan moet ik even kijken of ik erheen rij vanuit Apeldoorn

Met een beetje geluk 6 minuten. :tongue2:
Zag dat de show in 2017 wel bijna 10 minuten duurde, dus wie weet worden we verrast. Verder hebben ze het over 'groot vuurwerk' dus ben benieuwd.

Ik ben vanavond ook van de partij, toch wel leuk een show begin december.
Lekker een beetje sfeer proeven:kerst:

Zeker een leuk showtje! Zag weer een aantal bekende Vuurwerktotaal producten voorbij komen.
Volgens mij herkende ik der Hammer, White Red Rebel, Final Gold en de Scuba, echt een hele dikke 30mm spinner cake met prachtige kleuren!

Ja was een leuk showtje! Ben even met mijn vrouw en de kids wezen kijken.
Ik vond idd de box met de spinners erg vet ook, kijk wel uit naar de show bij BSC de 22e :handsup:

Back
Bovenaan