Een show van kwaliteit en waar ik meerdere keren voor naar toe ben gegaan. Het maximale kaliber is 3" geloof ik en er wordt veel gebruik gemaakt van singleshots en de show bestaat ook gewoon grotendeels uit shells in plaats van goedkoop opgevuld met veel blokjes. Je hebt een ideaal plekje zonder de drukte van de kermis / het feest ( de plek waar alle liefhebbers staan op eiland Veur Lent ). Daar staan ook alle singleshots waar je dus lekker dicht op kan staan. Maar iedere keer denk ik weer 'mwah, je mist net iets en het is de rit niet echt waard'. Komt dus mede door de rit en omdat je er ruim eerder aanwezig moet zijn omdat ze de brug tot dat eiland op tijd afsluiten ( rond 21.00 geloof ik ) en je moet ook weer ruim daarvoor een parkeerplek hebben gevonden. Het liefst kom ik 30/60min voor een show aan, tenzij het een super dikke show is dan wil ik er nog wel een avondje van maken.
Als het niet ver rijden is dan zou ik het zeker aanraden want hij behoort tot de betere showtjes. Maar als je er 1.5 uur+ enkele rit voor moet rijden of je hebt andere shows rond die periode dan zou ik het overslaan. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend waar hij de grens trekt.