[Show] Leidschendam (Ice Paradise) 08-11-2018

pyrofan#1

VWC lid
Stad/dorp: Leidschendam
Provincie: Zuid-Holland
Locatie: Winkelcentrum Leidsenhage achter restaurant De Volle Maan
Datum: Donderdag 8 november 2018
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf: Heron Fireworks
Max. kaliber: Consumenten Vuurwerk
Bijzonderheden: Opening Ice Paradise. Na de vuurwerkshow geeft zanger Tino Martin een spectaculair optreden. Zie de Facebookpagina van de Volle Maan voor meer info omtrent een meet and greet met Tino Martin

Laatst bewerkt:
hey de jaarlijkse opening van de schaatsbaan. Zo'n beetje elk jaar van de partij, maar een echt super spektakel is het niet. Gaat meer om de gezelligheid om daar met enkele freaks aanwezig te zijn en kruit te snuiven :)

hey de jaarlijkse opening van de schaatsbaan. Zo'n beetje elk jaar van de partij, maar een echt super spektakel is het niet. Gaat meer om de gezelligheid om daar met enkele freaks aanwezig te zijn en kruit te snuiven :)

Ja inderdaad, ik ben hier ook geregeld geweest. Er worden weleens betere shows geschoten in NL, maar ook voor mij gaat het hier om de sfeer en het kruitsnuiven. Vaak is dit ook het moment waarop het besef komt van 'we mogen weer bijna!' Wel complimenten voor de ondernemer, die dit jaar in jaar uit organiseert en er toch wel een festijn van maakt. Ook vind ik het altijd mooi om te zien dat hier ook redelijk wat gezinnen met kinderen op af komen om gezamenlijk te genieten van een vuurwerkshow. Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn.

Zal ik maar weg blijven dan?
Het gaat immers om de gezelligheid...
:rolleyes:

Haha kom maar weer langs hoor Jorik, tenslotte vind jij ons overal en altijd wel. Ook al staan we tussen 10.000 mensen..... eigenlijk is het gewoon eng te noemen dat jij ons altijd in een menigte weet te vinden :p

Verleden jaar ook geweest, mooie locatie/show, dit jaar misschien weer aanwezig (afhankelijk of auto t blijft doen, oftewel ik vervoer heb)

Dit vuurwerk wordt verzorgt door Heron Fireworks. Wellicht dat ik hier ook een kijkje kom nemen, gewoon omdat het kán! :D

Dit vuurwerk wordt verzorgt door Heron Fireworks. Wellicht dat ik hier ook een kijkje kom nemen, gewoon omdat het kán! :D

Ik zag je naam bij de laatste post hier en dacht dat je ging zeggen dat de show dit jaar wordt geschoten door DBK :angel:

Was een korte, maar krachtige en leuke show. Thnx voor het schieten Jack en consorten.

Stefantvs, Knoerdo, Kratos en dark soul : bedankt voor de gezelligheid :)

Dennis : waar was je ?

En hier is mijn 4K film van deze show :)

Het was een aardig stukje vuurwerk. Uiteraard niet iets waarvoor je ver zou moeten rijden, maar voor mij was het lekker dichtbij. Het knalde continu lekker door en de effecten waren beter op elkaar afgestemd dan vorig jaar.

Back
Bovenaan