Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ieder jaar ietsje minder, maar ga toch even kijken.
Erg leuke show weer gezien waar ik erg naar uitkeek na de dikke show van vorig jaar. Helaas bleef de rook hangen en kwam langzaam naar het publiek en kreeg je snippers in je ogen dus helaas was het soms niet helemaal zichtbaar maar daar is niks aan te doen natuurlijk. Erg goed geschoten weer in leuke thema's ( met korte pauzes vanwege de rook denk ik? ) en de PSE/T2 producten waren van goede kwaliteit en werden goed gebruikt. In het begin was dat rad/wiel echt prachtig, deed me een beetje aan Malta denken. Ik miste in het algemeen wel de ABA salutes, die werden vorig jaar veelvoudig gebruikt en die maakte de show echt naar een hoger niveau. Nu hadden ze goede report mines als een soort vervanging maar dat is toch niet hetzelfde. Er werden dit jaar geen F4 producten gebruikt ( geen blokken en geen shells dus ). De show duurde ook iets korter. Niet om te zeuren maar het was wel een degradatie helaas vergeleken met vorig jaar. Al hadden ze de finale alsnog heel lekker geschoten hoor, een beetje op z'n Spaans. M'n complimenten dus alsnog naar Xena en de crew voor het showtje!
Is er soms nog een andere plaats genaamd hilversum waar jij bent geweest? Klinkt aardig positief hoor denk dat ik volgend jaar daar ga kijken. Welke themas heb je gezien? Denk dat ik snippers in me ogen had. Welke finale heb jij gezien? Ik stond men ogen alla fallas 10 jaar geleden uit te spoelen die moet ik gemist hebben. Je zal er maar 200 km voor hebben gereden zeg. Wahnsin
Iemand die weet of die fish cake vanaf 1.00 ongeveer een Nederlandse is?