Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet jij al waar je gaat staan om te filmen herdervriend? Moet hier een keer eerder zijn geweest, maar weet niet meer of ik nu goed zicht had. Volgens mijn stond ik nog op de kermis toen het begon.Aanwezig![]()
Heb nog geen idee eerlijk gezegd :(
Weet iemand of het nog doorgaat i.v.m. de voorspelde regen/onweer?
Heb tot 19.00 zitten twijfelen, Knokke of Duisburg. Doordat de weersvoorspelling inmiddels was verbeterd toch maar voor de grote kalibers van Duisburg gekozen. Door het getwijfel natuurlijk veel te laat daar om nog een rondje te kunnen lopen (brug was al afgesloten). Dus mij aan de andere zijde maar geïnstalleerd, erg gemoedelijke sfeer met voldoende ruimte. Nadeel is dat je niet de bijbehorende muziek hoort (volgende keer toch een ouderwetse radio meenemen). Zoals gezegd, (te) lange pauzes tussen de thema's. Nu stel ik mij bij Duitse shows sowieso in op een rustig/traag tempo, maar dit keer kreeg ik het idee dat het schietsysteem faalde.
Onder aan de streep een leuke show gezien, die voor mij de moeite was. Alleen volgende keer weer een dagje weg van maken.