Bedankt allemaal voor het delen van de beelden. Heb de verschillende video's allemaal bekeken en het was zo even heerlijk nagenieten van weer een geslaagde show en toffe bouwdag. De voorspellingen zagen er in de dagen voorafgaand aan deze show niet best uit en ook onderweg naar Noordwijk kwam het met bakken uit de hemel. Uiteindelijk perfecte omstandigheden tijdens de show, alleen het opruimen was vrij nat.
Ik heb echt genoten van deze show. Dit was de eerste keer dat ik hierbij aanwezig was en zeker niet de laatste. Meestal zien we in NL maar 3 tot 5 posities en hierbij werd gebruik gemaakt van 7 posities! Zo werd er een ontzettend breed beeld gecreëerd en vanaf het schietveld was dit echt een intense beleving. Links, rechts, echt overal vuurwerk. Daarnaast ook echt genoten van een aantal artikelen, want ook nu zaten er weer meerdere toppers in. Vooral de colorful spidertail, crossette fan, whistling fan en de rainbow mine vond ik echt geweldig. Al was het titanium effect aan de multicolor peonies ook zeker een toffe toevoeging. Kortom, heerlijke ramshow en echt optimaal genoten.