[Show] Cirque des Dunes Noordwijk aan Zee - 5 augustus 2023

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Noordwijk aan Zee
Datum: Zaterdag 5 augustus 2023
Tijdstip: 22:45 uur
Schietbedrijf: Caffero
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en PSE
Bijzonderheden: ...

Beelden 2022 (Credits Plintje)

Ik ga hier vanavond wel weer even een kijkje nemen. Vorig jaar een leuke show gezien, dus ben benieuwd naar dit jaar. :D

Ter hoogte van welke winkel/gebouw is deze show? Want die Boulevard is best lang.. misschien als het niet zo regent en zin heb ga ik wel ff kijkje nemen.

Daar ging ik dan met mijn goede gedrag op de fiets. Eerst even thuis een buitje afgewacht dat ik na 10 minuten fietsen mooi weer inhaalde. Afijn het regende gelukkig niet zo hard, dus redelijk droog overgekomen. Op het strand aangekomen zag ik dat er meer posten stonden dan vorig jaar. Ik heb ergens aan de rechterkant mijn camera neergezet en gelukkig ook al aan gezet, want Caffero wilde denk ik voor de regen weer klaar zijn. Zo is dit mijn eerste show die ik gezien heb die vóór de aanvangstijd begon. En wat een lekker showtje was het. Vorig jaar werd er nog op meerdere plekken langs het strand tegelijkertijd dezelfde show geschoten. Hierdoor ging de vaart er af en toe wat uit. Dit jaar was alles een stuk compacter en de vaart zat er dan ook goed in. Het was bijna 10 minuten lang een goed gevulde lucht. In de finale ook nog wat PSE kunnen spotten. Al met al een lekker showtje. De beelden ga ik morgenochtend online gooien want ik ga nu eerst even opdrogen. Aangezien ik niet terug naar huis gefietst maar gezwommen ben! :rolleyes:

Bedankt allemaal voor het delen van de beelden. Heb de verschillende video's allemaal bekeken en het was zo even heerlijk nagenieten van weer een geslaagde show en toffe bouwdag. De voorspellingen zagen er in de dagen voorafgaand aan deze show niet best uit en ook onderweg naar Noordwijk kwam het met bakken uit de hemel. Uiteindelijk perfecte omstandigheden tijdens de show, alleen het opruimen was vrij nat.

Ik heb echt genoten van deze show. Dit was de eerste keer dat ik hierbij aanwezig was en zeker niet de laatste. Meestal zien we in NL maar 3 tot 5 posities en hierbij werd gebruik gemaakt van 7 posities! Zo werd er een ontzettend breed beeld gecreëerd en vanaf het schietveld was dit echt een intense beleving. Links, rechts, echt overal vuurwerk. Daarnaast ook echt genoten van een aantal artikelen, want ook nu zaten er weer meerdere toppers in. Vooral de colorful spidertail, crossette fan, whistling fan en de rainbow mine vond ik echt geweldig. Al was het titanium effect aan de multicolor peonies ook zeker een toffe toevoeging. Kortom, heerlijke ramshow en echt optimaal genoten.

Back
Bovenaan