[Show] Cirque des Dunes Noordwijk aan Zee - 16 augustus 2025

frelst68

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Noordwijk aan Zee
Datum: Zaterdag 16 augustus 2025
Tijdstip: 22:45 uur
Schietbedrijf: Caffero
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: Cirque des Dunes

Helaas heeft nog niemand het werk van @pyrofan#1 overgenomen. Hierdoor weer zo'n mosterd na de maaltijd topic. Zal proberen voortaan eerst het topic aan te maken, zodat het meer liefhebbers bereikt. De mensen die deze kennen, weten dat deze show heel breed staat opgesteld. Volgens mij vanavond alleen maar consu geschoten. Maar hij zat weer goed in elkaar. Door de wind wel een paar schoonheidsfoutjes. Maar heb er weer van genoten.
Was met name erg blij met de blink finale. Echt super dik. Beelden volgen morgen.

Dit was gewoon volgas rammen met prima cakes en echt heel breed, je kon er ook lekker dicht opstaan en niet druk.

voor NL begrippen is dit gewoon top.
Die laatste cakes waren echt heel hard trouwens.

Caffero schoot hier echt een super toffe show. Vanaf 7 posities de lucht vullen met mooi vuurwerk. Het publiek vond het geweldig. Zelfs nog met wat mede liefhebbers mogen praten wat altijd erg leuk is.

Weersomstandigheden waren nagenoeg perfect voor deze show want door de breedte van het schietveld viel het eventueel verwaaien van effecten bijna niet op. Toeschouwers uit de rook en ruimte zat om te schieten.

Positief: ontzettend dikke finale met blink die niet alleen de hele lucht vulde, maar ook de hele boulevard verlichtte tot aan Katwijk. Hoog tempo waaier en i doosjes laten rammen was een toffe keuze.
Tevens prachtige producten die soms er hard op klapte. Volgens mij schoten ze alleen maar hun eigen Showtime f2 producten en dat zag er kwalitatief goed uit.
De start vond ik ook heel sterk waardoor gelijk de toon gezet was voor een indrukwekkende show.

Aandachtspunt:
Wanneer er meer gebruik was gemaakt van singleshots/PSE hadden de waaiers veel strakker getimed kunnen worden. Met name vanaf de 7 posities waarvandaan nu geschoten werd kan je als showbouwer hier veel meer creativiteit in kwijt. Nu kwamen sommige waaiers soms rommelig over.
Tevens miste ik een fluit/scream thema.

Erg tof om weer gezien te hebben.
Volgend jaar ben ik er weer bij.

Volgende show:
28 augustus Sportlaan 1 de Zilk, geschoten door Wagenvoort.

Hopelijk zal die show beter zijn dan hun vorige.

Volgende show:
28 augustus Sportlaan 1 de Zilk, geschoten door Wagenvoort.

Hopelijk zal die show beter zijn dan hun vorige.
De tijd dat hier bommen werden geschoten lijkt voorbij. Ik woon een dorp verderop, maar kies er voor om die avond naar Knokke te gaan (wel altijd een dingetje met wind) Zou aanraden eerst de filmpjes van vorig jaar te kijken om de afweging te maken of je de show de moeite vindt om te reizen.

Back
Bovenaan