Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[Show] Aalsmeer Vuur en licht op het water 3 september 2022
Echt weer een zeer mooie show meegemaakt, dit jaar wat sierlijker dan vorig jaar met dus wat meer stille effecten. Maar echt prachtig op de muziek geschoten en alleen maar top producten. De Girondolas werden dit jaar weer gebruikt en dat blijft zeer uniek, dit jaar waren het er zelfs best veel. Je kon weer een soort Castillo achtige schietwijze zien ( in meerdere lagen geschoten ) en werden er leuke thema's gemaakt die bij de muziek pasten. De pre finale en finale waren heerlijk met al dat goud en de herkenbare Jorge BS120 salute blokken en dikke salutes op het einde. Enige minpunt blijft de afstand, mijn camera heeft er dan moeite mee en soms moet ik zelfs inzoomen. De kleuren pakte m'n camera ook niet terwijl ze in real life schitterend waren en daar waren de effecten ook wel groter dan m'n filmpje doet blijken. Maar aan de afstand kan Dream Fireworks natuurlijk niks doen, dat is helaas gewoon echt niks hier in Nederland. Dit showtje hoort wat mij betreft zeker in de top 5 door de kwaliteit producten en het sierlijke, een show die ik vast in de agenda blijf houden. Nummer 1 wil ik niet zeggen, ook al is het volgens mij wel de show met het grootste budget en top kwaliteit spullen. Maar hij scoort zeker hoog.