Shining Stars

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 01234
Artikelnaam: Shining stars
Bruto Gewicht: 2700 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: 8 salvo's van gouden effecten met heldere kleuren. Elk salvo heeft weer een andere kleur. Deze 500 grams Zena cake ramt deze salvo's er achter elkaar doorheen.
Afmeting: 250 x 155 x 125
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 6 / 1
Adviesprijs: €27,95
Voorverkoop: €22,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er ook niet kapot van, doet me denken aan de straatbaas van Lesli. Zelfde prijs zelfde principe en zelfde kleine boeketjes. Dat was de tegenvaller van vorig jaar, en hoewel ik Zena meer vertrouw, komt deze er dan toch ook nit in hier.

Op basis van het filmpje merk je al dat de burst harder en boeketten groter zijn. Deze komt net niet in de buurt van Hardix Outblast, maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Ik vind hem voor 20 euro zeker leuk!

Twijfel, leuk prijsje! Jammere afwerking van het boekt. Maar zo die kleuren die tegelijk omhoog gaan maken het wel mooi! Diversiteit in kleuren spreekt mij altijd wel aan!

Jammer van de boeketten, al lijken sommige wel mooi groot! Wil hem eerst live zien denk ik!

Maar niet perse een niet doenertje.

Effecten lijken redelijk klein, maar het aantal schoten en de prijs maken dat meer dan goed. ik denk dat je met dit bakje wel waar voor je geld krijgt.

Effecten lijken redelijk klein, maar het aantal schoten en de prijs maken dat meer dan goed. ik denk dat je met dit bakje wel waar voor je geld krijgt.

Dat is nu precies wat ik ook over deze cake wilde zeggen, maar jouw reactie stond er al en nogmaals ik sluit mij er compleet bij aan. Volgens mij tel ik zo'n 40 schoten ?

Deze cake had ik net van mijn lijstje afgehaald maar na het zien van het laatste filmpje staat hij er toch maar weer op, de effecten zijn niet vet groot maar het tempo vind ik waanzinnig gaaf en dat maakt hem zo speciaal dat ik hem wil hebben :)

Ik moet zeggen met 40 schoten in een 500 gr cake, heb je toch al 12.5 gr per schot zeker niet slecht, aangezien de max 15 gr per schot is, oke tegenwoordig heb je ook al 25 gr. Maar persoonlijk zie ik dat er niet altijd vanaf, Komt bij dat ik de cakes dan ook vaak erg kort vind duren.

Dus ik vind het een toppertje, zeker wat de prijs betreft.

ik heb er van de 500gr. 27sec Shining Stars 2st besteld.
Het is zeker een goed prijs en heb deze ook gekozen.
met 30% korting is het zeker een aanrader voor dit jaar.

filmpjes zijn meestal goed nu kijken hoe hij in het echt is.

dus aftellen maar

Laatst bewerkt:
gister geschoten bij de demo van Rowy vuurwerk almere,
moet zegen dat ik er niet warm of koud van loop maar verder is het wel een leuke Bugetcake

Back
Bovenaan