Shining Sky [Ass.]

Artikelnummer: SLA9
Artikelnaam: Shining Star Assortment
Aantal Producten: 12 Stuks
Effectomschrijving: 6 multi-shots 9sh en 6 vuurpijlen verpakt in een fraaie stevige display doos
Richtprijs: €95,-
Verpakkingseenheid: 2/1
Afmetingen: 600mm x 140mm x 140mm
Film: BekoBV.nl
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt mij wel een leuk pakket. heb er een filmpje van gezien op fpm waarin je een paar potten zag. is er iemand die hier ervaring mee heeft?

en nog iets. in de beginpost staat dat er 16 artikelen zijn, maar het zijn er toch maar 12? 6 potten en 6 pijlen toch?

Klopt inderdaad.

6 potten met elk 16 schoten.
6 vuurpijlen.

Haha het klopt nog steeds niet:p
-12 artikelen
-6 potten met elk 9 schoten
-6 vuurpijlen:rolleyes:

Vind dat je wat te weinig krijgt voor 95 euro, potjes zijn wel aardig maar duren wat mij betreft wat te kort.
Als je de pijlen voor 20 euro telt, betaal je bijna 13 euro per pot, en dat vind ik toch te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Óf wat meer shots toevoegen, of wat extra potjes erbij. Vind toch dat je in een pakket meer moet krijgen dan dat je los zou kopen, zodat het nadeel dat je niet kan kiezen welke je neemt, opweegt tegen het voordeel dat je dus goedkoper uit bent. Maar dat ben je hier naar mijn mening niet.
:bye:

lijkt mij wel een leuk pakket. heb er een filmpje van gezien op fpm waarin je een paar potten zag. is er iemand die hier ervaring mee heeft?

en nog iets. in de beginpost staat dat er 16 artikelen zijn, maar het zijn er toch maar 12? 6 potten en 6 pijlen toch?

Ervaring mee ja. Maximum gevulde potten, leuke 20/30 grams pijlen.
Op zich geen miskoop als je deze aanschaft. MAAR, toen mijn maat dit pakket had, was deze flink wat goedkoper. Meer in de richting van 65 euro dacht ik. 95 euro is zeer aan de prijs voor dit pakket, dat wel.

Potten wel vastzetten aangezien deze door de kracht van de lancering van bombettes om kan vallen.

ik heb hem gehad dit jaar. erg mooi paket alleen jammer dat de potjes
zo snel uitgebrand zijn. vond de pijlen wel mooi hardebrustknal
alleen de boeketten vielen tegen ! vind het paket erg duur voor 105.00 euro !

zit er aan te denken om volgend jaar voor de magnum colectie te gaan.
is dat een aanrader of is dat ook prut??

Ik had dit pakket ook afgelopen jaar. De kwaliteit is goed te noemen, vond de uitwerkingen mooie felle kleuren hebben. Maar het is wel erg duur, de cakes zijn ook maar 9 schoten, al waren dit er nu bijvoorbeeld 16 dan was het stukken beter geweest voor dat geld.

ik vind het zeer zeker een goed pakket.
echt goede pijlen mooie goeden staart met het opstijgen en verder die potjes vind ik ook erg goed lekkere knallen en mooie kleuren!
ik heb nog een potje hier van staan en die zou er met kerst denk ik aan moeten geloven :)

ik heb hem gehad dit jaar. erg mooi paket alleen jammer dat de potjes
zo snel uitgebrand zijn. vond de pijlen wel mooi hardebrustknal
alleen de boeketten vielen tegen ! vind het paket erg duur voor 105.00 euro !

zit er aan te denken om volgend jaar voor de magnum colectie te gaan.
is dat een aanrader of is dat ook prut??

Waar heb je het pakket gekocht als ik vragen mag? :bye:

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: SLA9
Artikelnaam: Shining Star assortment
Afmeting: 600x140x140 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Artikelen: 12 Artikelen
Effectomschrijving: 6 Fraaie batterijen van elk 9 schoten. Elke batterij lanceert gouden kometen die elk in een ander effect eindigen. Van colour palm tot glittering. Bovendien zorgen 6 groot formaat vuurpijlen voor spectakel op hoog niveau. Een echt hoogwaardig top pakket.
Kartoneenheid: 2/1
Richtprijs: €109,00

http://www.youtube.com/watch?v=uwMJAZFu8Z8

Let op! Verkeerde topictitel!!!!

Back
Bovenaan