Sh0ck's Oud & Nieuw 2014 - 2015: Voor Sem

Sh0ck

VWC lid
Zoals de meesten van jullie weten was 2014 niet mijn (ons) jaar. En dan druk ik mij nog zacht uit.

Dit jaar is namelijk ons zoontje Sem veel te vroeg geboren. De artsen mochten volgens de wet nog niet eens iets voor hem doen. En dat terwijl hij er al als een echt mensje uit zag. Zelfs met nageltjes en haar. De artsen gaven onze zoon maximaal een half uur. Uiteindelijk heeft ons dappere jochie 1,5 uur geleefd! Het waren een hele mooie en meteen ook verschrikkelijke 1,5 uur.

In overleg met mijn vrouw heb ik daarom besloten om afgelopen jaarwisseling een enorme show te schieten ter nagedachtenis aan hem. En waar ik normaal meerdere projecten schiet had ik daar dit jaar geen zin in. Hij verdient het beste, dus alles in 1 project.

Het resultaat: 5 pallets en aan het eind veel juichende mensen en emotionele ouders.

Graag deel ik het filmpje met jullie. Het is anders dan anders, omdat ik er muziek onder heb gezet. De show is dus niet op muziek geschoten, maar de muziek geeft wel weer hoe wij ons voelen.

Erg mooi eerbetoon Sebastiaan...veel sterkte nogmaals is niet zomaar iets je kindje verliezen.

Heel tof gedaan man!! KIPPEVEL!!Heel tof dat je na alle emotie dit toch nog heb kunnen neerzetten!!Echt +1 RESPECT!!!

Zoals de meesten van jullie weten was 2014 niet mijn (ons) jaar. En dan druk ik mij nog zacht uit.

Dit jaar is namelijk ons zoontje Sem veel te vroeg geboren. De artsen mochten volgens de wet nog niet eens iets voor hem doen. En dat terwijl hij er al als een echt mensje uit zag. Zelfs met nageltjes en haar. De artsen gaven onze zoon maximaal een half uur. Uiteindelijk heeft ons dappere jochie 1,5 uur geleefd! Het waren een hele mooie en meteen ook verschrikkelijke 1,5 uur.

In overleg met mijn vrouw heb ik daarom besloten om afgelopen jaarwisseling een enorme show te schieten ter nagedachtenis aan hem. En waar ik normaal meerdere projecten schiet had ik daar dit jaar geen zin in. Hij verdient het beste, dus alles in 1 project.

Het resultaat: 5 pallets en aan het eind veel juichende mensen en emotionele ouders.

Graag deel ik het filmpje met jullie. Het is anders dan anders, omdat ik er muziek onder heb gezet. De show is dus niet op muziek geschoten, maar de muziek geeft wel weer hoe wij ons voelen.

Heel mooi gedaan Sebastiaan! Het verhaal erachter doet je toch even een keer flink slikken, je hebt er een prachtig eerbetoon van gemaakt!

Goh wat een respect voor jullie. Ben er weer helemaal stil van. Zit met kippenvel aan jullie te denken.

Heel veel sterkte voor jullie en dat er in de toekomst nog veel geluk jullie kant op mag gaan.

Grtz Dennis.

Ik was niet thuis deze jaarwisseling in Amersfoort maar anders had ik het vast en zeker gehoord.. Geweldig stuk vuurwerk weggeschoten!

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden! Kom ik na ruim een week weer online zie ik zoveel mooie berichten. Dat doet ons echt goed. Helemaal als kenners over een show zeggen dat het een mooie show was, dan geeft dat toch wat extra trots. Trots dat je alles hebt gegeven voor het jochie!

Het is fijn als mensen de tijd nemen voor je. Net zoals dat jullie de moeite nemen om te reageren. En gelukkig hebben wij een heleboel lieve en mooie mensen om ons heen die ons steunen. Wij zeggen het ook wel eens tegen hen, misschien hebben ze wel een beetje door hoe ze ons steunen, maar dat is nog niet de helft van hoe het werkelijk voor ons voelt.

Ik hoop dat niemand dit ooit in zijn omgeving hoeft mee te maken. Maar mocht het toch gebeuren, wees er dan gewoon voor de ander. Ook als je niet weet hoe je iemand kan helpen, wees er gewoon. Een luisterend oor, een spontane uitnodiging (ook nadat ze al 3x nee hebben gezegd) doe het gewoon. Voor ons is dat in ieder geval de beste manier om door te gaan.

Zie deze tread nu pas.
Erg mooi gedaan en hopelijk heeft het de pijn een beetje verzacht door dit ter nagedachtenis te hebben gedaan.
Mijn diepe respect!!!

En je weet het kerel.
Ben altijd bereikbaar voor je.

gr
Marchel

Back
Bovenaan